YORUMLAR
Aga.
Her bölümde öyle sürprizler yapıyorsun ki şimdi de bu Yağcı tahsin kıllandırdı beni..Kesin onun da bir dümeni vardır...Öyle 500 lirayı sırf hayır ,için verecek bir tip olduğunu sanmıyorum...Bu herif hapsaneye evliya olduğu için girmremişti ya...Hırli bir adam değil...Dolayısıyla bana kalırsa paşazadenin başı yeni bir derde girecek gibi...Dilaver ise her neredeyse yine dört ayağının üzerine düşer nasılsa...
Neyse...Bekleyecek ve göreceğiz artık.
Selam ve sevgiler.
Kemnur
sami biberoğulları
Ne yapıyorsun sen...O zaman yat uzan istirahat et bırak şu yazı yazma ve de okuma işini...Kurbanın olam...Hiç bir şey senin sağlığından önemli değil...Sen hala mercekten filan söz ediyorsun...İlle cetveli alarak mı geleyim yanına...Bak açık açık yazıyorum...Sittir et yazısının da ....Tövbe tövbe yaaa...
Kendine iyi bak...Olmadı sen söyle Nurten yenge yzasın...Yorumları filan da o okusun...Sen kendini yorma.
Selam ve sevgiler her ikinize de...Öpüldünüz bayım...
Kemnur
sami biberoğulları
Kemnur
Dalavere hangi dolabı çevirmek için kayboldu merakla belkeyeceğiz artık. Paşazadenin işi de şimdiden hayırlı olsun.Umarım yine aksiliklerle karşılaşmaz...
Abim her zamanki gibi harikaydı ellerine sağlık....saygılarımla...ESEN KAL...
Kemnur
DİLEK YILDIZI
saygılarımla.....
Kuşlara yazık oldu onlar kafeste yaşamaya alışmış dişarIda ölürler. Hayatı boyunca esaret altında ve kapalı yerde yaşayan insanda olsa özgür kalınca ne yapacağını bilemez dişarıya alışamaz ve yine mahkum olduğu yeri arar kendince orada özgürdür güvendedir çünkü bildiği yerdir.
Dilavere ne oldu acaba kuşlara çok sinirlenecek.
Yağcı Tahsin kaçakçı olmasın olur mu olur
tebrikler yine güzeldi
saygılar
Kemnur
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
Kemnur
fkryylmzr
İnsan kişiliğinin dili yağcı olmasın ...yaşam kalitesini yaşar vaziyete getirmek için mesleğin adı yağcı olsun ...Karın doyurmak değilde karnı doyuracak iş sağlayan varlıklara selam olsun
kutlarım değerli yazar
saygılarımla
Kemnur
Babamın bir arkadaşı vardı. yağcı Memet derlerdi . Ben de adamı başkalarına yağcılık yapıyo zannederdim.
Yıllar sonra babala Rize'ye gittiğimizde eski bir dükkana girdik.Dükkanın her tarafı kadılar dolusu tereyağı ve lor doluydu.
Yazıhane kısmına girdiğimizde o eski yağcı Memet'in karakalem çalışması bir resmi vardı. O zaman anladım ki adama "yağcı" demelerinin sebebi yağ tüccarı oluşundanmış.
Sizin yazılarınızı okurken ben de kendi anılarıma dalıyor ,hatıralarımdaki "paşazadeleri" , "yağcı Tahsin" leri anımsıyorum.
tebrik ve teşekkürlerimi kabul edin değerli yazar , üstad ve büyüğüm olarak.
Saygı ile.