- 830 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEN GİDİNCE YÜREĞİME DÜŞENLER...
Adımız bir davetiyede yan yana yazılsın istedim en çok. Aynı deftere atmak imzayı seninle, aynı yastığa baş koymak senelerce. Ve yaşlanmak ellerinde.
Elimi sımsıkı tutup hiç bırakmamanı istedim en çok. Parmaklarımızda aynı yüzüğü taşımayı. İki elimizin arasında büyütmeyi istedim o minik elleri. Ve kocaman yapmayı o sevgiyi.
Sana sarılmayı istedim en çok sımsıkı. Beni sensizliğinden, yokluğundan koruyacakmış gibi sarılmanı. Ve yokluğunu yok etmeyi istedim hep.
Gözlerime gözlerini kaçırmadan bakmanı istedim en çok. Gözlerinden kalbine inip ilmek ilmek dokumak yüreğine, kazımak kalbine o sevdayı...
Çok şey mi istedim sevdiğim. Sadece beni sevmeni hiç bırakmamanı istedim en çok. hayallerle değil gerçeklerde yaşamayı istemiştim.
Rüyalarıma değil yanıma gelmeni istedim en çok. Hayalini değil ellerini tutmak istedim hep ellerimde. Ve en çok neyi istedim biliyormusun? fotoğrafına değil, gözlerine bakmak.
Şimdi sönmeyecek bir yangın başladı içimde. ağlasam bilirim gözyaşlarım söndüremez. Bir fırtına kopuyor yüreğimde. sussam. Kapatsam gözlerimi, bilirim o da dinmez.
Şimdi aynı yastığa, koymak istediğim başımı, seninle değil gözyaşlarımla paylaşıyorum.
sen tutmuyorsun diye üşüyor ellerim, buz kesiyor. Ve ilk ölümü gerçekleşiyor yüreğimin. hayallerimin. tek tek intihar ediyor gözyaşlarım gözlerimden.
Şimdi senin sarılmadığın bana, yokluğun sarılıyor sıkıca. Sensizliğin bakıyor gözlerime, ve bitiriyor bütün hayallerimi sessizce. bütün benliğimi sarıyor şimdi o yok etmeyi düşündüğüm yokluğun...
İçimi saran sevgin büyüyor bunun farkındayımda ama. Yokluğunun da acısı çok başka...
Bu satırlara başkaları gibi seni kaybetmenin ve yerine neden yokluğunun geldiğinin isyanını yazmayacağım bu satırlara hayallerimi, umutlarımı, senle başlayan sensizliği, senin saramadığın benliğimi saran yokluğunu anlatacağım.
Suspus olmayacak yüreğim. sana anlatamadıklarımı anlatacağım. ve şuna çok eminim ki...
Yazdıkça daha çok aşık olacağım. yazdıkça artacak sevgim. yazdıkça daha çok seveceğim seni. ve sözümde daha çok durup koruyacağım bu sevgiyi...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.