- 422 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ÖĞRETMEN
Mesleği,bir bilgiyi öğretmek olan kişiye öğretmen denir.Aileden sonraki eğitimimizin ilk adımını öğretmenlerle atarız.Her konuda yol göstericimiz olurlar.
Öğretmenlerimizin yanında kendimizi hep güvende hissederiz.Belki de ikinci anne ve babamız olduklarını düşündüğümüz için.
Öğretmenler konuyu anlatıp çıkmaz çoğu zaman.Anlattıklarına, ilgiyi ve sevgiyi de katarlar.Öğrencilerin anlaması için daha çok zaman harcar ve uğraşırlar.
Aslında öğretmenlerimizi biz yansıtırız.Sınavlar,ödevler ve daha birçok şey.İyi bir not aldığımızda ne çok sevinirler kendileri almış gibi.Bazen bize derler ki "Montunuzu giymeden sakın dışarı çıkmayın." Bazen sadece bu cümle bile bize değer verdiklerinin farkına varmamızı sağlar.
24 Kasım Öğretmenler Günü olarak kutlanır.Bana göre bu bir gün onlar için çok azdır.Bizim için bu kadar çalışan öğretmenlerimizin gününü sadece bir günde,onlara hediye vererek geçirmemeliyiz.Onlara her gün değerli olduklarını hatırlatmalıyız.
Sonuç olarak;öğretmenler bizim için çok değerlidir.Onları seviyor,öğretmenler gününü kutluyor ve ellerinden öpüyorum.
YORUMLAR
Çok Harika Bir Yazıydı.
Bilgilendim.
Faydalandım.
TEBRİKLER.
TEŞEKKÜRLER.