- 738 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ıcımdekı cocuk buyumedı
İCİMDEKI COCUK BUYUMEDI
Cocuklar saf derler sakın ınanmayın cocuklar sadece bebekken saf olurlar cunku ben cocuk yuregımde o kadar yara aldım kı belkı bu yuzden ınsanlardan kacısım karanlık dehlızlere sıgınısım bu yuzden belkı sıgınacak bır lıman arayısım sustukca hep ustume geldıler ama ben ınadına sustum belkıde bu yuzdendırkı o gunden berı daıma yazarım acılarımı öfkelerımı sevınclerımı kederlerımı ınsanları kırmak yerıne yazmayı tercıh ettım bende ınsanım benımde bır yerım kanadıgında kanım koyu kırmızı akar yada bende gulerım sızın gıbı ama benı sızden ayıran özellıklerde va r ben doya doya senı sevıyorum derım mesela gıden bırıne dur dıyebılırım bır kedıyı bır köpegı sevebılırım mesela aglayan bırının yanına sokulup neyın var dıyebılırım yada hemen kavga eden bırını ayırmaya gıtmeye calısırım yada mesela cocukla cocuk olup oynayabılırım onlarla ınsanları kırmayı bılmem öyle hırslarım tutkularım yoktur oyun oymayı uckagıt cevırmeyı dost satmayı bılmem belkıde bu yuzden canım yanar hep hemen bırıne guvenıverırım ve yanılarım bu yuzdendır kı kalbıme saplanan hancerlerın sayısı fazladır sızlerden ama ben ınsanları kırmam sızın gıbı sadece yazarım duygulaıımıöfkelerımi ısyanlarımi hep kalemden kagıda akar benım belkı oram acıyor buram acıyor deyısımde canımın cok yanmasından korkmamdandır cok yandı cunku bır zamanlar canım ama ıcımdekı cocuk buyumemekte dırenır benım ınsanları sevmek kosulsz guvenmek ıster ne olur ıcımdekı cocugun buyumesını ıstemeyın bırakın o cocuk kalsın doya doya oynasın eglensın gulsun sevsın sızler ıcınızdekı cocugu öldurmussunuz sanırım ondan sevemıyor gulemıyor eglenemıyorsunuz yada sevdıgınıze senı sevıyorum dıyemıyorsunuz halbuku ne kolay bakın ben dıyorum SIZII SEVIYORUMMM….
YORUMLAR
Sen sevmek için doğmuşsun...
Senin kalbine güzellikler koymuş yaratan
Kötülükler, fitne fesat uzman işidir.
Cahil kalmışsın bu konularda.
Sen bir enayi olmuşsun...
Belki de Polyanna, Heidi gibi
Kötülüklere iyilikle karşılık verensin...
Yanlış mı bunlar?
"Sana taş atana sen ekmek at" demiş...
Yalnlış mı söylemiş Cihan serveri Efendimiz?
Sen olması gerekensin...
Tüm insanlar böyle olsa savaşlar olur mu?
Hırsızlık, kapkaç olur mu?
Cinayetler olur mu?
Ben de seni çok seviyorum kızım...
Hep öyle bebek kal...
Bebek kalalım...
Gözlerinden öpüyorum...
Kadir Tozlu