NE YAPTIM SEVGİLİM
AŞK EYYY AŞK KONARSIN İNSANIN TEPESİNE MUTLU MU EDERSİN YOKSA ACIMI ÇEKTİRİRSİN İNSANA BİLİNMEZ. CANIN YANDIĞI ZAMAN BİR DAHA ASLA AMA ASLA DERSİN AŞIK OLMAM DERSİN. HIH BİR KERE ACIYLA KARIŞIK MUTLULUĞUN TADINA ALDIN MI BIRAKAMIYORSUN. YÜREK İŞTE YOKKİ AĞZI KULAGI DİLİ LAF DİNLETESİN. ZATEN YARADAN MEVLAM ONA DA BU GÖREVİ VERMİŞ SEV...... HANİ VARDIR YA KÜÇÜK BİR ÇOCUK DÜŞÜNMEDEN HERŞEYE UZANMAK İSTER BENDE ÖYLE DÜŞÜNMEDEN UZATTIM SANA ELLERİMİ. SOĞUK BİR ŞUBAT AYINDA TANIDIM SENİ. İÇİMİ O KADAR ISITTI Kİ YÜREĞİNİN SICAKLIĞI O SOĞUK KIŞ GÜNÜNDE BAHARIN SICAKLIĞINI, YAZI, YAŞATTI BANA SEVĞİLİM. HEP DÜŞÜNÜ KURDUĞUM, HAYALİNİ KURDUĞUM, RÜYALARIMI SÜSLEYEN KADINDIN SEN, BİR ARA ŞAŞIRDIM ACABA YİNE RÜYADAMIYIM DİE. AMA YOK GERÇEKTİN. İKİMİZDE GEÇMİŞTE YAŞADIKLARIMIZDAN SONRA TAMAMEN TESLİM OLMAYA HAZIRDIK. BELKİDE BİRBİRİMİZİ BEKLİYORDUK. HATIRLIYORMUSUN ASKIM BİR UĞUR BÖCEĞİ TANIŞTIRDI BİZİ. UĞUR BÖCEĞİNİN BİR GÜN UĞURUM OLACAĞI HİÇ AKLIMA GELMEZDİ. AMA AMA BEN SENİN KADAR ÖZGÜR DEĞİLDİM...:(( AMA SANA HER GEÇEN GÜN DAHA DA ALIŞTIKÇA DAHA ÇOK SEVDİKÇE ARTIK GÖZÜM HİÇ BİRŞEYİ GÖRMEZ OLDU BALIM .İYİ KÖTÜ YAVAŞ YAVAŞ BİRBİRİMİZİ TANIMAYA BAŞLADIK. İKİMİZİN O KADAR ÇOK ORTAK YÖNÜ VAR Kİ İKİMİZİDE OĞLU VARDI İKİSİDE AYNI YAŞTA... İKİMİZDE AYRILMIŞTIK SORUNLU EVLİLİĞİMİZDEN. HER NE KADAR AYRI ŞEHİRLERDE OLSAKTA SENI KENDIME O KADAR YAKIN HİSSEDİYORDUM Kİ. HERŞEY YAAAA HERŞEY O KADAR GÜZEL DÜŞLEDİĞİMİ GİBİ GİDİYORDU Kİİİİİ :((((((( BİR ANDA OLUVERDİ HERŞEY DELİLER GİBİ SEVERKEN BÜTÜN BEDENİMLE BÜTÜN HÜCRELERİMLE SEVERKEN DUYDUKLARIM KARŞISINDA KİLİTLENİP KALDIM... ÖNCE DİZLERİM TİTREDİ AYAKTA DURAMIYORDUM KALBİM PATLAMAYA HAZIR BİR VOLKAN GİBİYDİ.. DELİCESİNE ÇARPIYORDUÇ BOĞAZIMDA KELİMELER TAKILI KALDI NASIL YANİİİ YAAAA NASIL DEDİM... SENİ OKADAR ÇOK SEVERKEN BENİ NASIL S E V M E Z S İ N BUNU NASIL DİYEBİLİYORSUN. ÜSTAD BOŞUNA DEMEMİŞ ’’ YANİ SEN ELMAYI SEVİYORSUN DİYE ELMANIN SENİ SEVMESİ ŞARTMI DEĞİL’’ SONRA DÜŞÜNDÜM SÖÖÖYLE Bİ GERİYE BAKTIM BEN NERDE HATA YAPTIM NEYİ YANLIŞ YAPTIM DİYE ÇOK ZOR OLMADI BU SORUNUN CEVABI KISACIK MUTLULUĞUMUZDA O KADAR GEL GİTLERİM OLMUŞTU Kİ SANIRIM ARADIGIĞIM SORUYA EN ACI VE GERÇEK CEVAPTI BU...... SENİ O KADAR ÜZDÜM Kİ BUNU GÖREMEMİŞİM YILLAR SONRA MUTLULUĞUN VERDİĞİ SARHOŞLUKLA. ÖZÜR DİLERİM AŞKIM SENİ BU HALE GETİRDİĞİM İÇİN ÖZÜR DİLERİM. SENİ ÇOK SEVİYORUM.... KURDUĞUMUZ HAYALLERİ GERÇEKLEŞTİRMEK İÇİN SENİ SABIRLA BEKLIYORUM. BİLİYORUM BENDEN KOPMADIN SADECE ZAMAN İSTEDİN. SEN MUTLU OL BEN BEKLERİM SENİ KADINIM.................
SENİ ÇOK SEVİYORUM FATOŞUM BALIM KADINIM HERŞEYİM.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.