- 972 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YILDIZLAR GÜNAHSIZ DOĞAR
Gecenin bir vakti atlar geçiyor insanların önünden.Nereden gelip nereye gittikleri bilinmeyen atlar...Hiç kimseye bakmadan geçiyorlar.Uzaklarda, çok uzaklarda kimsesiz ateşler içinde...Günahsız olanları aramakta gözleri.Hiç kimseye bakmamaları bundan.En günahsızdan bin fersah daha ötede...
Sevgiden güller sağılıyor ayaklarından.Dört nala yitik sevgiler yaratmakta gözleri.İhanetlere dair yüzlerinde revank bir sevgi yumağı okunmakta.Yaratılmayan aşkı yaratacaklar günahsız yüreklerde, bir de sevginin,sevilmenin en güzelini...
Delicesine kavuşturacaklar günahsız aşkları.Sevgiyi yoğuracaklar gönüllere...Aşkın yaşanmamış olanını getirecekler gecenin bir vaktinde...Tüm yitik aşklar dizilecek önlerinde, gizli tülbentlerde saklı yüzlerde...Çünkü orada günahın en büyüğü yatmakta ve kara çarşaflar içindeki kadın günahtan kurtulacak gerçek aşkı okuyacak önlerinde.Kadının günahsız kokusundan efsune kokular serpilecek ayaklarına atların.
Gecenin bir vakti atlar geçecek kara çarşaflar içindeki kadına daha yakın.Kara çarşaflarını yırtacak kadın, güneşe memelerini sunacak.Beyaz tenini doğaya...Günahsız doğacak o gece yıldızlar.Günahlar utanca örtünecek, atlılar kadının teninde halaya duracak...
Unutmadıklarımız bizim olacak, geride bıraktıklarımız zamanın...Ruhumuzu öldüren o utanç karanlıklar dağılacak, biz aşkı okuyacağız yeni güne.Gecelere sarılarak korku duymadan kendimizden.Tenimiz aşkın alevinde kutsanacak.Ruhumuz gecenin hazzına doyacak...Neşideler Ayeti yeniden yazılacak.Atlılar yeni peygamber söylencelerini getirecek ve yasakların olmadığı, ruhların aynı secdede kutsandığı yeni günler doğacak.Güneş özgür insana doyacak.Aşklar yıldızlara gülecek.
Aragon yeniden aşık olacak, Homeros yeni destanlar yazacak bizlere.Lorca’ nın "Kanlı Düğün"ü yeniden yazılacak ve şiirin dilinde aşklara gazeller okunacak. Ayrılıkların hiç olmadığı hazlarda ateşler yanacak...Mem u Zin halaya duracaklar yeniden.Her baharda Nevrozlar bizleri yeniden saracak daha sıcak daha derinden.Şair şiirini Ahmedé Xané kadar güzel yazacak.Efsaneler canlanacak dipdiri...Destanlar insanlara yazılacak.İsa’yı geren çarmıhın utancı, orta çağ ve bizleri yakan inançlar yakamızdan düşücek. Kader utancı yazgılarımız olmayacak artık.
Kadın kara çarşaflarını atacak
Tüm tabular yıkılacak
İnsanın olduğu, sadece insanın olduğu zaman doğacak ruhlarımızda.
İnsan, insan olma hazzına ulaşacak.
Her insan bir yıldızdır
Yıldızlar günahsız doğar
Şevket Tekin
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.