- 2918 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
AYSEL AKSÜMER'LE BİRLİKTE...
Perşembe sabahı Aysel Aksümer’in Sarıyer’deki kitap fuarına katılacağını duyunca çok mutlu oldum. Hemen kızkardeşimi aradım ve cuma sabah 11de Tim maslakta buluşmaya karar verdik.
Sabah heyecanla annemi de alarak Maslak’ta Tim gösteri merkezinin otoparkına arabamı parkederek kızkardeşimin bizi almasını bekledim. Havanın yağmurlu olmasına aldırış bile etmedim çünkü sanal dostluklar gerçek dostluğa dönüşecekti...
11.30 da Sarıyer kitap fuarındydık. Uzaktan Aysel hanımı tanıdım. Mutluluğumuzu anlatmam. Sanki kırk yıldır birbirimizi tanıyor gibiydik.
Birbirimize sarıldığımızda gözlerimizdeki ışıltı gerçekten unutulmayan anlardan biri olarak bende kalacaktı...
Yanomda oturan Handan akbaş ise içten sımsıcak gözlerle bize bakıyordu. Handan hanımı da sanki uzun zanman tanıyor gibiydim...Ardından Esra Dinçer ve ilerleyen saatlerde Oya Gedik...
Sitemizde yazan bu arkadaşların yazılarını severek okuyordum ve kendilerini tanıma fırsatını bulduğum için çok mutlu oldum..
Aysel hanım kitabınına imza atarken gözlerindeki mutluluğu ve heyecanını görmenizi isterdim.
Daha sonra Kitap fuarına katılan değerli yazar Hıfzı Topuz ve Cezmi Ersoy’dan İmzalı kitap almanın heyecanıyla oradan ayrıldık...
Dilerim tüm değerli yazar ve şairlerimiz ve ben bu mutluluğu yakalarız...
Arkadaşım Aysel Aksümer’i yürekten kutluyor nice paylaşımlar diliyorum...
YORUMLAR
Harika bir yazı okudum..
Sanaldan gerçeğe bir yolculuğun reel getirileri sonunda dost buluşmalarının mutluluklu buluşmaları gelecekte bu etkinlikle kendini yapılandıracak dostlarad örnek olmuştur..
Bu etkinliklerden dolayı sizi ve bir ilkini gerçekleştiren Aysel Hanımada sizin sahsınızda başarılar diliyorum..
Saygılarımla
canandemirel
Yüreği gül bahçeli ablam, içtenliğin seni dostlarla buluşturmuş onların ve senin sevincini burdan okumak ne güzel. Ortak oldum şimdi bende sevincine paylaşımınla.....Harika yürekten yazılmış yazını kutlarım...
En derin saygılarımla...
canandemirel
Canan'cığım, Aysel arkadaşımızın imza gününe kardeşinizle katılacağınızı duyduğum zaman çok mutlu oldum.Yazılarından tanıdığım iki değerli arkadaşı daha tanıyabilecek olmanın heyecanıyla, uçar gibi çıktım yola.
Size de olur mu bilmem ama, tanıştığımız gün olduğu gibi, sizleri çook iyi tanıyan biriymişim gibi hissettim.
Aysel arkadaşımı görünce, sanki dün ayrılmışız gibi sohpete başladık.
Birbirimizin ne çok huyunu, zevkimizi öğrenmişiz, sanal alem denen ortamda.
Aysel'ciğimin, sizin, Feray kardeşimin gözlerindeki o sıcacık bakış, sizi bana çok yakın hissettirdi.
Zaten iki yıldan fazla bir süredir, paylaşımlarımızdan, birbirimizin az çok zevklerimizi, olaylar karşısında hissettiklerimizi biliyoruz.
Sizinle yüzyüze tanışmaktan çok mutluyum, Feray arkadaşıma selam ve sevgiler, annenize hürmetler.
feray soydan
Canan'cığım güzel anları kaleme alarak aynı heyecanı yansıtmışsın..
Sevgilerimle
Şu andaki duygularımı anlatmak inan o kadar zor ki. Duygularım yoğunlaşınca kelimelerim bana yetmiyor.
Beni ilk imza günümde yalnız bırakmadınız. Sevgili anneciğini, seni ve kardeşini unutmam mümkün değil. Tabi güzel arkadaşım Handan'ı, Esra'yı ve Cemile'yi de. Dostluğumuz sanal değil tamamen gerçek.
Mazeretleri olduğu için gelemeyen ama güzel yüreklerini yanımda hissettiğim sevgili dostlarıma da ayrı ayrı teşekkür ederim.
Tekrar çok teşekkür ederim. Dilerim kitap çıkarma hayali olan bütün kalem arkadaşlarım bir gün bu hayallerine kavuşur.
Sevgilerimle.
feray soydan
Canan'cığım..O günkü hislerime tercüman olmuşsun..
Sevgilerimle
canandemirel
Daha çok paylaşımlara inşallah...Sevgiler...