- 889 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
UTANDIK!!!!! o topu alin veeeeeeeeeee...
Vur dediysek öldürmü dedik,yoksa biz kendi kendimize cokmu deger verdik? bilemiyorum.ilk basda Müslümaniz vede Türküz sükürler olsun Allaha.Her nesil,her ülke Müslüman olabilir ama Türk asla olamaz.Damarlarimizda dolasan o kirmizi kanin büyük bir degeri vardir biz Türk Milleti icin.Topragimizin ugrunda,özgürlügümüzün ugrunda,namusumuzun ugrunda son damlasina kadar akitmaya heran her saniye hazirizdir.Akan kanlarimiz bu ugurlarda olsun helal.Gelgelelimizin pire icin yorgan yakmaya,incir cekirdegini doldurmayan konulara kan akitmaya.iste bu ugurlarda dükülen kanlarimizin hepsi olsun haram.Burunlarindan fitil fitil gelsin insallah deyip fazlada abartmadan bedduama noktayi konduruyum.
Yolda sarki söyleyerek giden birini görsek;ya italyandir yada Türkdür kesin.Damarlarimizda dolaniyor notalar.Kalbimizin ritmi bile düm teke tek tek.Kapi gicirtisina bile bizim ayagimiz alir dakikasinda bannah sihirdatmaya baslariz.Fikir fikirdir her yanimiz kadin ,erkek farketmez biz her yerde oynamaya variz.Melodi ecik oynak olsun ayagimizla elimizle ritim tutariz.Ayip olmasa sokagin ortasinda göbek atariz.Mekan farketmez bizim icin biz oynak bir Milletiz.istisnalar kaideyi bozmaz ama eniginden cücügüne(enik deyince ciftetelli oynayan köpek geldi aklima beeeeeeea.Nede güzel döktürüyordu mehlenin iti:) inanmayan varsa aha bu linke TIKLASIN;) www.youtube.com/watch?v=iCN8M7-vbj0 ) büyügünden kücügüne (((inanmayan varsa TIKLASIN aha bu linke;) www.youtube.com/watch?v=E_CpufFWZQw GURBAN OLSUN EBESiiiiiiiii) )) biz tam bir fanatigiz.Koloni halinde dans ederiz biz. Ayri bas cekenimiz az denecek kadar azdir bizim.Millet olarak degerlerimiz baska milletlerden farklidir.Paraynan Vatan ugruna kanimizi biz dökmeyiz!gözü kapali kosariz cepheden cepheye kadin erkek, coluk cocuk,yasli genc.Kolay kazanilmadi bu kutsal topraklar.Her karisinda kan ,gözyasi ,emek,fedakarlik vede kahramanlik yatar.
Göz gördügüne katlanirmis,kulaklarda duyduklarina.Songünlerde gördüklerimiz,duyduklarimiz ne katlanilir nede tahammül edilir cinsden.isyan etmemek elde degil ki; BiZ NASIL TÜRKÜZ? BiZ NASIL BiR MÜSLÜMANIZ? sorulariyla basbasa kaldigimizda.Olmaz vede olamaz böyle birsey sayin seyirciler.Alt tarafi mesinden yapilmis ,ici bilmem neyle doldurulmus kücük bir top icin neler oluyor Vatanmizda?düsündükce kendimizden utanasimiz gelmiyormu acaba? Savas cikdi hadin herkes cepheye deseler bayraklari kapip millet;
Allahhhhh Allahhh Allahhhhhh!! diyerek kosmaz kendi kendine (böyle devirde eminim bundan) Türkiyenin gidisi cok kötü ,yakinda gavurlar Vatanimizi isgal edecek deseler,sporun masaya yatirildigi gibi uzatmazlar bu konuyu masaya.Kimse kizmasin gücenmesin EVET!! bu böyle ,milletde bi top aski var mecnunun leylasini sevmesindende daha üstün bu top aski.Hatta ki Vatani kan aglatacak kadar cok bu ask.Askiniz batsin emi.Yok böyle birsey yaaa.inanilacak gibi degil yemin ederim,gördükce vede düsündükce tüylerim diken diken olup cigerim yaniyor.Memleket meselelerini böyle ciddiye alsaydikda Türkiyemiz ileri Medeniyet seviyesine gelse ne vardi? Ne eksigimiz var Amerikadan, Almanyadan, Fransadan? haaaa ,soruyorum sizlere.Teknolojinin üzerine düsseydikde ilerleseydik.Birbirimizin kuyusunu kazacagimiza birbirimize destek olsaydikda ilerleseydik ne vardi? haa.Yahudilere hele bi bakin birbirlerinin etini yiyorlar.Her yerde onlar en zengin vede üstteler.Biz Müslümanlara yakismiyormuydu medeniyetin ilerisinde olmak?iki üc takimin pesine fareli köyün kavalcisi gibi düsecegimize teknolojinin pesine düsseydik ne vardi? haaaa.
Ta kücük yasda cocuklarimizin beynine sokuyoruz top fikrini;
oglum büyüyünce topcumu olacan? yoksa popcumu? ha top,ha pop Allah ikisinide kahretmesin emi.Müslüm baba deyip uyur gezer bi herif icin orasini,burasini jiletleyenlere ne demeli? Anan acindan ölmüs deseler,baban sürünerek ölmüs deseler ,kendilerini Müslüme jiletledikleri gibi anasina babasinada jiletlermiydiler acaba?ASLAAAAAAAAAA!!
El kadar top icin gözyasi ve kan döküyorlar.Hic unutmam babam besiktasli ben fenerliyim vede büyük bir mac var.Oturduk ailecek vede komsu cocuklariyla birlikde izliyok tv da.Fener atak yapdi ve gol atti.Babam sinirlendi.Bende;
baba hep sizin oyuncularin sucu iyi oynayamiyorlar, demis bulundum ve yamruldum.Evet babam yüzüme bi dösedi sanki bi gobelle beni yakaladi.iskenceci koca gibi babam bana vede kiz kardesime bi daldi görseniz gözleriniz yasarip; YUHHH! derdiniz kesin.Hem dövdü hem sövdü.O dur, budur ben macdan, takimdan, topdan nefret ederim.Gözümdeki yas top yüzünden akdi.Bir insan bu kadarmi kendini kapdirir anacim yaa? gözümüz dönüyor ve bir anda canavar oluveriyoruz Millet olarak.ARTIK YETERRRRRRRRRRR,biz bikdik bu mac davasindan.Yarindan tezi yok mac olayi kalkmali vede top oynamak TÜRKiYE CUMHURiYETiNDE YASAKLANMALI! Takimlar kapatilmali ve bir daha asla kurulmamali.Barbar Türkler diyor gavurlar bize.Gözü dönünce hemen cekip silahi bicagi hic acimadan anasini, babasini ,bacisini, gardasini ,komsusunu ,avradini vuran.Nerden geliyor bu öfke? biz canimiyiz? yoksa gözü dönmüs canavarmi? Dinimizde kan dökmek varmidir? helede topdan seylerle(dogrusunu yazmayim anlarsiniz yaaa;) hay ben sizin topunuzada,fanatiginizede,macinizada,takiminizada yedi köyün köpegine SIIIIIIIIIIIIIIII...riyimmm.
Topun pesinde kosacaginiza teknolojinin pesinden kosun beee.Eller aya cikiyo,uzaya misafir götürmeye basladilar ,biz ise daha istanbula,mardine,izmire hatta coruma misafir gidemedik.Kaldi ki aya gidecez öylemi? bu kafayla Ayi birakin gökyüzünden isigi sönüpde yeryüzüne düsen yildizlarin izini bile bulamiyacagiz.Mac icin ,top icin ,oyuncular icin takdikler gelisdireceginize ,Vatani gelisdirmek icin takdik gelisdirin.Biri bi bulus yapsa, hemen cakmasi cikar.Birisi ödül alsa ,hemen vergi borcu,yada ailesinin gercek yüzü ekranlara cikar.Birbirimizi alassagi etmekden cok hoslaniriz biz.Uzayan kollar bizlerden olsun dedim facede gördügüm Avrupali yeni is alani kuran bir vatandasimiza ve hemen beni dürttü.Aha buyurun ben bir daha övermiyim? yada faceye bir daha girermiyim? biz böyleyiz iste.Ecik yüz bulunca azan kuduruan,eline gecen firsatlardan yararlanacagina birbirini vurup kiran biziz bizzzzzzzz.
sokagin ortasinda avradini bicaklayan ,döven,öldüren.Kapali kapilar arkasinda silahi cekipde katliyam eden.Bu nedir?Toplumsal canilikmi türedi? yoksa Türk Milleti kana deger vere vere vampirmi olduda, önüne gelenin kanini damarindan akitiyor?Biri ;DURRRRRRRRR! desin en yakin zamanda yoksa biz kendimizi durduracagiz ve asla Vatanimiza yararli olmayacagiz.
Topdan siyasetten anlamayan saci uzun aklida uzun bir kadin olarak sonkez diyorum ki;
TOP iCiN!!!!!POP iCiN!!!! HER BiR MOK iCiN KAN DÖKEN ADiLERi KINIYORUM!! PÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ SiZE..adam olun adammmm.
YORUMLAR
yaban gülü(gurbetbaci)
yok,sul
saygılarımla...
kendimizi sorgulamamız lazım
- futbol niçin icat edildi?
- futbol amaç mı araç mı? (eğlence'nin)
- futbol terörü nasıl çıktı?
- futbol adına tüm kötülük tohumları ülkemize nasıl sıçradı?
öncelikli olarak cevabını alacağımız soru(n)lar bunlar.
yazınıza gelince bir öfke seli hakimdi. hani bu işi bilen ve duayenleri ile tabir ettiğimiz yazar kesimleri bile bu kadar yerden yere vurmaktan kaçınıyor. zira iş çıkmaza girdi, çığırından çıktı... sükût ile takip etmekte yarar olacağını düşünüyorum.
saygı ile.
yaban gülü(gurbetbaci)
Toplum olarak o noktaya getirdiler,sinirler gergin hoş görü yok.Tahamül edemiyoruz karşımızdakine hep ben haklıyım düşüncesi hakim toplumda.
Tebrik ederim saygılarımla.
yaban gülü(gurbetbaci)
bir fenerbahçeli olarak yaptıkları rezaleti taşkınlığı ve holiganlıkları kınıyorum fenerbahçeli olmaktan akşamki olaylardan dolayı utandım yazıklar olsun. Galatasarayı da kutluyorum onların hakkıydı kupayı aldılar tebrikler
selamlar