- 756 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
This is a derby
Derbi öncesi çirkin olay; 3 taraftar bıçaklandı...
Stat ve çevresi savaş alanına döndü...
Taraftar kavgasında bıçaklı yaralamalar var...
Kızgın taraftarlar devlet memurlarının arabalarını ters çevirip ateşe verdi...
12 yaşındaki bir çocuk bıçaklandı...
Bunların hepsi birer haber başlığı maalesef. Bol bol bulabilirsiniz bu çirkinliklerden, internet gazetelerine 15 dakika zaman ayırmanız yeterli...
Hepsi bir spor müsbakası sonrası ortaya çıktı... Milyondolarlık koşan adamlar terlediler, faul yaptılar, küfür ettiler birbirlerine, onlar milyon dolarlık adamlardı ve şampiyonluk kupasını kaldırmaları lazımdı bu gece. Hatta bu milyondolarlık adamlar sosyal mesajlar filan verdiler, taraftarlar renklere büründü ve statlar doldu, bilet bulamayanlar kahvehaneleri doldurdu...
Birileri zengin oldu velhasıl kelam...
Neyse...
Beş adet haber başlığı paylaştım yazımın girişinde. Beşinci sıradaki haber başlığı çayımın soğumasına neden oldu ve duvarı yumraklattı bana. Sövdüm bunu yapanlara, kim olduklarını bilmiyorum; ama fena çınlattım sol kulaklarını.
12 yaşındaki bir çocuk...
12 yaşındaki bir çocuk nasıl bıçaklanır yahu?
Ve bugün anneler günü, mayıs ayının ikinci pazarı...
12 yaşındaki bir çocuk nasıl zararlı gözükebilir ki insanların gözüne. Düşünsenize; 12 yaşındaki bir çocuğun yüz kemikleri dahi oturmamıştır, ev ödevleri filan vardır onun daha yarım kalan, actionman adlı oyuncağa sahiptir belkide, isim-şehir filan oynuyordur hatta sarı sıralarda bu ufaklık...
Korkunç!
Bildiğim kadarıyla ergen bile sayılmıyor 12 yaşında bulunan bir insan, bir kız filan öpmüşlüğüde yoktur sanırsam... Çünkü o bir çocuk!
Düşünün işte; 12 yaş nasıl bir şey?
Bıçaklanmak için erken bir yaş olsa gerek...
Erken mi?
Türkiye’ de...
Neyse, ben teşekkür etmek istiyorum anadolu halkına...
Teşekkürler sevgili halkım, bir anneyi ağlattınız...
Size minnettar spor klüpleri ve renkler...
Birileri çok mutlu!
Galatasaray futbolcusu Melo’nun sevinç gözyaşları, Fenerbahçe futbolcusu Ziegler’in kupanın kulpundan tutamadığı için döktüğü gözyaşları çok değerli halkımın renkleri için...
Tekrar teşekkürler, gözden düşen birkaç damla için şehirler yakan sevgili halkım...
Sonsuz teşekkürler size, 12 yaşındaki bir çocuğun anasını ağlattınız, anneler gününde...
“Erkan İsa ŞEN”
(habercb ve TurkHaber adlı haber sitelerde yayınlanan 13.05.2012 tarihli makale)
www.habercb.com/
turkhaber.eu/
YORUMLAR
12 yaşındaki bir çocuk nasıl zararlı gözükebilir ki insanların gözüne. Düşünsenize; 12 yaşındaki bir çocuğun yüz kemikleri dahi oturmamıştır, ev ödevleri filan vardır onun daha yarım kalan, actionman adlı oyuncağa sahiptir belkide, isim-şehir filan oynuyordur hatta sarı sıralarda bu ufaklık...
çok çok önemli bir konuydu,,ortalığı savaş alanına döndüren kendini bilmezlere,spor mu savaşmı,,yüreğinize sağlık,,,,,,,,,,,,,,,,,,,evet vede devam edecektir,,bu olaylar bu ülkede,,