- 740 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ANNE AĞACI
Sizleri koşulsuz,menfaatsiz,karşılık beklemeden,doğumunuzdan son nefesine kadar bitmez bir sevgiyle seven tek varlık annenizdir.Onun içinde evlatlarına karşı sonsuz bir merhamet,koruma kollama duygusu yatar.Sizin eliniz çizildiğinde onun yüreği kanar.Uzaklarda dahi olsanız o her acınızı ,üzüntünüzü hisseder içine bir kor düşer.
Mutlu günlerinizde aramasanız dahi bunu kötüye yormaz,canı sağ olsun der geçiştirir.Bir tehlike anında aslan kesilirler.Ancak sizi mudafa için tırnaklarını çıkartıp gözlerini karartırlar.Koskoca dünyada tek gördükleri sizsinizdir.Savaş elbiselerini yalnız sizin için giyerler.Karşınızda muzaffer bir komutandırlar.Ağır mağluplar almıştır aslında kendisi ama sizin tüm savaşlarınızdan büyük bir zaferle çıkarlar.
Tüm bunların yanı sıra anneniz aslında mükemmel bir oksijen kaynağınızdır.
Göğsünüz sıkıştığında dizlerinin dibinde oturup derin bir nefes alın,dökün içinizde ne varsa.Bakın kendinizi eskisinden daha iyi hissedeceksiniz..Kolları bir ağacın dalları gibi üzerinizdeyken kendinizi sonsuz bir güvenle sarmaş dolaş bulacaksınız.
Yazın sıcağı gibi ısıtıverecek içinizi.
Baharında da ayrı bir tadı vardır annenizin,tüm meyveleri sizler için çiçek açmış ve yetişmeye başlamıştır.Kışın da ayrı bir olgunluğu olur anne ağacınızın ama artık yorgun düşmüştür zamana.Bu arada sizide büyütmüştür meyveleri ile .Artık etrafında koşup oynadığınız,kovuğuna sığınıp eteklerinde saklandığınız anne ağacınızın dalları yavaş yavaş eğilmeye başlamıştır .Ama üzülmeyin kökü sağlamdır size ömrünüzce yetecektir.
Şimdi kocaman bir kucak açın ve ağacınızı kurutmadan sevginizle sulayın. Yanına koşun bir çocuk heyecanıyla.Kocaman kocaman sarılın.Unutmayın annenizin çocuğusunuz siz.