- 4147 Okunma
- 7 Yorum
- 1 Beğeni
Sadece Sen ve Ben
Hayatım çok farklı oldu, sen girdikten sonra yaşamdan tad aldım.Gece kumsalın kenarında yürürken sımsıkı bırakmadığın ellerin sımsıcak hissediyorum. İçmeden sarhoş gibi sakin neşeli ve mutluyduk. kalbimiz kıpır kıpır coşuyor adeta fırlayacak gibi atıyor. Senin bana sarıldığında hiç bu kadar hissetmemiştim senin olduğumu işte! Hani yüzümü elinle okşardığında dudaklarını getirirdin öperdin alnımdan sen benim helalimsin kıyamam o saflığa masumluğa beyazlar içinde görmeliyim hayatım oluşunu derdin. O an gözlerim dolar, senin omuzuna yaslanırdım.Dünyam yanlız sensin tek gerçeğim diye haykırırdım. Senin yüzünde tebessüm oluşur ’aşkımın aşkıyım aşkıma aşığım’ diye söylerdin.
İkimizde o gece bitmesin diye içimizden dua ederdik, fark ederdik aynı anda dediğimizi sen sorardın ısrarla bense hayır gerçek olsun yeter derdim. gökyüzüne dalar ordaki yıldızlar kıskansın senin güzelliğini ışık saçan kalbin herşeye bedel dersin susrdın bana bakmaktan vazgeçemezdin. Hep kızardım sana bana fazla bakma usanır özlemezsin sonra diye söylerdim sen dinlemezdin. Sense bana gülerdin bak bu kıskançlığı özlerim diye gülerdin. Ben sana naz yapar üzülmüş gibi yapardım. Sense gönlümü almaya yaklaşır her anım sana hasretlen, senin yanından ayrılmak istemezken sen cadılık yapıyosun der, bende gülerdim.... Oturduğumuz yerde bana tatlı cadı başını koy dizlerime cezalısın der gülerdin. Bende koyardım başımı içimdende hep bu ceza olsa derdim. Sen okşardın saçımı ve saçımla oynamaktan zevk alırdın. Benim ise uykum gelirdi. Esner gülerdim. Sen hep böyle kal sana bakayım derdim. Sen umursama uyu ben sana bakayım doya doya derdin.
Ben sana yaklaştığımda sen hadi bakalım küçük hanım uyku vakti geldi.Kapının önüne kadar geleceğim seninle derdin.Kalktığımızda ben yavaş yavaş yürürdüm.Sen ise bu günler bitecek birtanem elbet bir gün hiç ayrılmadan her anı seninle geçireceğim, beraber gezip beraber yüreyeceğiz der, bana sarılır bende sana sımsıkı sarılırdım beni hiç bırakma derdim.Olmaz sen şimdi ailenin kızısın sonra benim eşim evimin bitanesi olacaksın aşkısı derdin. Kapının önüne geldiğimizde gir bakalım aşkım tatlı uykular der bana bakardın. Bense içeri giremezdim. Sen ise hemen gir içeriye diye kızardın. Ben içeri girdiğimde pencereye koşar sana bakardım. Sen yine kızardın çabuk yatağa bende yatağa giderdim. Oysa daldığım hayelden uyanmışım. hayalimde sadece sen ve ben.... çok güzel zamanlar geçireceğimizi hayel ettim. Bir de yaşanabilse çok isterken yaşayamazken yokluğunda hayellerinle yaşarken uzak kalsamda sana bir nefes kadar muhtacım sana....
Bir yüreğim vazgeçmedi sen gittin ama ben gidemedim senden aslaa! hayellerim oysa bana bir umut yaşamak ve yaşayabilmek adına.... sevdiğime duyulmuş bir özlem var içimde bende degil kalbimde saklı....
....MESUDE ORAK....
YORUMLAR
Güzel bir konuyu gündeme çok güzel duygularla tanıştırmış ve taşımışsınız. Eğer kader araya ağ örmüş ise bir şeylerin sebep olmaları kaçınılmazdır.
Fırsatlar bulutlar gibidir tez kaybolurlar derler. Deme nasip te olmayınca yapılacak tek değerlendirme, yüreğinizin akışına olayları bırakmak olmaktır .
Çok güzel son-la biten yazıyı gönül soframıza servisle yen yüreği ve kalemi tebrik ediyor mutluluklar diliyorum .H. Dağlar.
MESUDE ORAK
saygılarımla............
MESUDE ORAK
içinizdeki yaşanmışlıkları sermişsiniz pembe sayfaya çok güzeldi haytınızında pembe olması dileklerimle saygılarımla selamlar
MESUDE ORAK
saygılarımla............
MESUDE ORAK
saygılarımla............
KUTLARIM MESUDE HOCAM, KEŞKE HERKES SİZİN GİBİ OLABİLSE. GÜZEL BİR YAZIYDI SAYGILAR...
MESUDE ORAK
saygılarımla............