- 744 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MİLLİ SOL
ULUSAL (MİLLİ) SOL: (Cuma Yazıları)
ULUSAL TOPLUMCULUK
(Nasyonal Sosyalizm diye tercüme edilebilir. Bu çok ideal bir ideoloji. Öyle ki Alman faşisti Hitler bunu kullanarak kısa sürede Alman halkını tek yumruk yapmıştır.
Ama Hitler bu ideolojiyi kötü amaçlarına alet etmiş, lekelemiştir. Millet/ulus yurttaş kavramını, kafatasçı ırkçı bir zemine çekmiştir. Alman halkını kandırmış, çılgın bir ırkçı faşist olmuştur).
ÖNCE YURTTAŞINA DEĞER VEREN YÖNETİM DÜŞÜNCESİ.
TOPLUMCU,
GERÇEKÇİ,
BAĞIMSIZ,
DİK DURAN,
ÜRETİMİ VE KAZANCI HAKÇA BÖLÜŞTÜREN,
AHLAK VE ADALETİ DÜSTUR EDİNEN,
ÖNCE KENDİ YURTTAŞINA (ARDINDAN TÜM İNSANLIĞA) BARIŞ VE MUTLULUĞU GETİRMEYİ HEDEFLEYEN İDEOLOJİ....
BİZİM HALKIMIZ BUNU HAK EDİYOR VE YAKIŞIR DA.
BİZİM YURTTAŞIMIZIN DOĞASI, GENLERİ BUNA YATKINDIR.
DİNLER DE BUNU EMREDER, ŞEYTANLAR ÖNLEMEYE ÇALIŞIR.(Mesela İSLAM=BARIŞ// CIHAD=BARIŞI BOZANLARLA, BARIŞ İÇİNDE YAŞAYANLARA KARŞI GELENLERLE SAVAŞMAK demektir.
İÇİMİZDEKİ SAPKINLAR; AZINLIKTIR VE ASLINDAN SAPMA-ÇAKMA KÜLTÜR ve GÜDÜLERİN ESİRİ OLANLARDIR.
---ÖZÜ ORTAYA ÇIKARMAK-Kİ ÖZ PIRIL PIRIL TEMİZDİR.(Bu öz baskı altında olduğu için insanımız hak ettiği yerde değildir şu anda)
---BİLGİLENMEK, KENDİ AYDINLANMA DEVRİMİMİZİ GERÇEKLEŞTİRMEK
VE
---ÇOK ÇALIŞMAK ZORUNDAYIZ.
GERİSİ KENDİLİĞİNDEN GELECEKTİR.
büyükharman
MİLLİ SOL Yazısına Yorum Yap
"MİLLİ SOL" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.