- 1163 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
Küçük bir...
Bugün seni bekledim.Uzun zamandır bu günün hayalini kuruyordum. Sen gelecektin. Usulca çıkıp merdivenleri kapıyı tıklayacaktın. Ve ben senin gelişini hissedip heyecanla atan kalbime engel olamayacaktım.
Bugün her günden biraz daha serince. Güneş hemen hemen yok gibi. Bulutların arkasına saklanmış, istediği halde şeker alınmamış çocuklar gibi büzmüş gül dudaklarını ve dahi buruşturmuş yüzünü.
Kapı açılıp seni görünce karmakarışık duygular yaşayacağım eminim. Gerçek mi ? Hayal mi ?Olduğuna kanaat getiremeyeceğim bir zaman. Sadece bakacağım yüzüne. Sonra çok fazla bekletmemek için seni buyur edeceğim evimin içine.
Sen geçip oturacaksın koltuğun ucuna. Ben seni oradan kaldırıp oturtacağım; benim en çok oturmayı sevdiğim köşeye. Tam karşına oturacağım. Hala inanmayan gözlerle bakacağım sana. " Sen misin sahi? Hayal değill mi gördüğüm?" Aklımdaki sorularla cebelleşmeyi bırakıp oturduğum yerden kalkıp yanına geleceğim. Oturduğun koltuğun dibine oturup ellerini alacağım ellerimin arasına, öpüp öpüp koklayacağım hiç durmadan. Sonra ellerin yanaklarımı saracak iki baştan. Öylece dizlerine yatıracağım başımı.
"Hoş geldin sefalar getirdin gönül hanemin bağına aşk" diyecek, dillerim. Biraz kısık, biraz ürkek bir ses ile.
Ayağa kalkıp, ellerinden tutup, seni balkonda ötüşen kumruların yanına götüreceğim. "Bak burası benim çiçeklerimin olduğu küçük bir bahçe. Balkonda yetişen çiçekler var burada. Öyle çok çeşit yok. Hem biliyor musun bu çiçeklerin isimlerini ben bilmiyorum bile. Şaşırma sakın. Kimden aldıysam onun adıyla hitap ediyorum. Şu gördüğün kaktüs’ün adı Muhibe’dir. Annem kadar sevdiğim teyze’m vermişti. Bak şu gördüğün pembeli çiçekler açan mine kızın adı da Asiye’dir. Şu gördüğün beyaz zambakların adı Melektir. Bu zambağı sen diye severim hep. Yeri bende bir b-aşk’a. Şu kaktüsde çok farklıdır. İlk başlarda bundan çok korkmuştum biliyor musun?Yılan gibi kıvrımlı oluşu her defasında beni ürpertmişti. Ama böylesine ürkütücü bir görüntünün içinde turuncu çiçeklerin açışını bir görsen ah bir görsen hayran kalırsın.
Neyse çiçeklere daldım sana ne ikram etmem gerektiğini sormadım. Ne istersin hayatım.Çay- kahve soğuk bir şeyler. Hava soğuk aslında istersen çay içelim. Sen çayı seversin tıpkı benim gibi.Senin için yanında da havuçlu kek yaptım. Bol cevizli ve tarçınlı senin seveceğini umuyorum..."
...
...
YORUMLAR
Aşk Kumruları görünce ; işte bunlar beni anlayan nadir yaratıklardır diyecek :)) Sen aşkını buyur et be Sultanım gelsin hanene..
Ama beklenen aşk ; duyulan özlemle ve sevgiyle yuğrulmuşsa, işte o zaman bütün gözler yere inip birer damla düşürecekler toprağa, değil mi Hürrem..
Tebrikler Sultanımmmmmm
iyi kal daima.
inci* tarafından 5/11/2012 5:24:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
TEBRİKLER......gülüm....ne güzel bir yazı bu böyle.seven insanı beklemek...hele gelen gün ANNE LER GÜNÜ ise...şimdi yanına kakıp ta gelsem.....hiç ANAM diyemedigim günün de ben size ANNEM desem...yenice açmaya başlıyan ısparta güllerinden .başına taç örsem....sevgi gülleri ile birlikte diyemedigim içimde saklı sözlerimi desem yaptıgınız havuçlu.bol cevizli kekinizden yesem nasıl olur....bir gün de olsa bana duymadıgım sözü kızım dermisiniz...........sevgilerimle...nedense gökyüzü ve ben beraber aglıyoruz..selam larım la. ..........
Ülviye Yaldızlıı
-IspartaGülü-
Ülviye Yaldızlıı
emine erdem
Sizlere kucak dolusu sevgiler . Ben BURSADAYIM bir gel demen yeter buluşuruz , sohbetle azalır dertler.
-IspartaGülü-
Ülviye Yaldızlıı
Neyse çiçeklere daldım sana ne ikram etmem gerektiğini sormadım. Ne istersin hayatım.Çay- kahve soğuk bir şeyler. Hava soğuk aslında istersen çay içelim. Sen çayı seversin tıpkı benim gibi.Senin için yanında da havuçlu kek yaptım. Bol cevizli ve tarçınlı senin seveceğini umuyorum..."
E sonra ne oldu kapı çalmadı gelen olmadımı şairem. Eğer çayın demlenmişse ben gelirim tabiki çağırırsan havuçlu bol cevizli kekle demlenen çay haniya boşa gitmesin diye diyorum.
Bir flim seyrettirmiş gibi oldun arkadaşım kutlarım yüreğini çok güzeldi. Sevgiler......;((((((((((((((
Ülviye Yaldızlıı
Sevgiyle.Anneler günün kutlu olsun.
Sevgiyle hep
emine erdem
hayırlı cumalar .Sende benim sayfama şiirime yazıma davetlisin.
Hadi sende bana gel bende çiğ börekle mantı yapayım, üzerinede mis kokulu çay haaaaaaa gelirken şu kekei gatirmeyi unutma . Sevgiler katmeli. Selamlar şeddeli.....