hayat
İnasan ne zaman neyle karşılaşaçagı belli olmayan bu döngüde herşeye hazırlıklı olmalıdır. bilmelidir ki her zaman yalnız olduğunu . dünyaya geldiğinde nasıl yalnız başınaydı işte her zaman da böyle yalnız başına olaçak etrafında sayısızca insan görebilir eşi dostu arkadaşı sayabilir ama bilmelidir ki geldiği gibi tekrar yalnız başına gideçektir. herzaman şunu bilmek istedim dost dediğin arkadaş dediğin insanların arkandan iş çevirmesi benim hatam mı. benim hatamsa ben neden hiçbirzaman düzgün arkadaşlıklar edinemedim yada kendime göre bir hayat arkadaşı bu soruları farklılaştırarak bir çok kez sordum kendime ama nedense hepsi cevapsız kaldı farklı yollar denedim farklı insanlar tanımaya calıştım ama çıktığım sonuç yine aynı oldu ozaman dedim işte kesinlikle sorun bende demek ki ben insanlara yani arkadaş seçtiğim dost dediğim iki yüzlü insanlara bunları bana yapmaları için olanak vermişim ki bana bunları yapıyorlar arkamdan iş çeviriyorlar. hadi ozaman bir de değişikliği kendi üzerimde yapayım bakalım sonuç aynı mı değil mi. değiştim güler yüzlülüğümden ödün verip hep soğuk olmaya çalıştım gerektiği yerde mesafeleri arttırdım gerekenleri oldukca fazlasıyla yaptım ama bunları yaparken bile onlara bilerek küçük açıklar verdim kendimce bir sınama yaptım ve olabildiğince içimden kendime umarım bu sefer düşmezler aynı hataya yapmazlar dedim. nerde bende o şans tekrar yanıldım ve sadece yanıldığıma üzüldüm böyleymiş hayatın yazısı sen ne yapmaya çalışsan da ne etsen de değiştiremezmişsin bu kısır döngüyü. çünkü denedim çok denedim kendi mi değiştim olmadı çevremi değiştim olmadı her yolu denedim olmadı sonuç aynı kapıya çıktı. ve dedim bunlar benim etrafımda tek mi oluşuyor acaba bunu da araştırdım sordum soruşturdum her kişiye yaptığım gibi gözlemleri mi daha da geliştirerek herkesi dikkatli bir takibe almaya çalıştım ve kendi halime şükretmeye başladım çünkü daha kötülerinide gördüm. gördüm ve üzüldüm gerçekten de denildiği gibi çivisi çıkmış dünyanın ne kimseye güven olunur ne de sırt dönülür. küçük bir örnek verecem ’ hatırlarım da eskiden üç beş arkadaş otururduk birimiz bir kıza baktımıydı diğerleri bakmaz yengemizdir artık derdi yada bir kız birisini sevdi mi kesinlikle başkasına dönüp bakmazdı ama şu dönemde dikkat ediyorum da kesinlikle böyle birşey kalmamış. yani o eski sevgiler de sevdalar da delikanlılıklarda kalmamış. diyorum ya inan ki çevrende ki onca insana rağmen yalnızsın gece yatağına girdiğinde düşün bir bugün kimden vefalı bir söz duydum kim bana yaptığım bu hatadan dolayı böyle yapma da şöyle yap dedi haa bazen istisnalar olur ama inan ki tek dostunun kendin olduğunu asla unutma seni senden başkasının düşündüğünü asla sanma çünkü bu hayatta herzaman yalnızsın yalnız olaçaksın dikkat edin kendinize hiçbirşeye aldanıpta hayattan kendinizi soğutmayın başkaları yüzünden değmez bu güzel yaşamın gözünüzde köreltmeye ve kendinizi üzmeye........
YORUMLAR
her insanın kendinde birşeylerin bulacağı bir paylaşım
Sosyal yaşamın tüm alanlarında
Kimin neyle nasıl karşılaşacağını kimse bilemez bugün bana yarın sana misali...
Sevgiler...