- 3004 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
Zakkum Suyu
Bazı insanlarla iletişim kurmanın en ucuz yolu içkidir. İçer sarhoş olur b..tan bir arkadaşlık kurar kendisi gibi kokan ve tüm bilinci sarsan bir pislik çukurunda erir biter. Kendi gibi çürümüş bir ilişkidir, kokan pis nefesler, kadeh sesleri ve serseri bir hiçliktir o an. Hangi ana sarılsam da söylediklerimin pişmanlığını o anın yalan perdesine gizlesem… diye düşünür ayık kafayla.
…
Bazı insanlar zayıf iradelerini bu kusmukla yıkar… bazıları nurla.
Ne denilebilir yalnızca şaşkınım… Eskiden erkekler içerdi kadınları ise evde her şeye rağmen evi ayakta tutan en sağlam yapı gibi beklerdi, şimdi kadınlarımız bu zıkkımda bir şey varmışçasına sidik yarışına girmiş durumda. Konuşmalar erkekçe tavırlar berduş…
Ne denilebilir birileri kadınlarımızın içini oydukça, içinde sakladığı ziynetleri çaldıkça ve onlar yoksullaştıkça daha bir yokluğa sürüklenir oldular bu biçareliğe.
09.05.2012
Yasemin YILMAZ
YORUMLAR
Yasemin YILMAZ
Çok teşekkürler
İyi akşamlar
Çok doğru ifadeler;Yozlaşmada kadından da erkekten de yadırganacak haraketler görmekteyiz lakin kadın bizim eski haliyle baş tacımızdı oysa...
Yazılarınızda anlamlı olana vurgunuzu taktirle takip ediyorum...
saygılarımı sunuyorum değerli sözlerin sahibi kaleminize...
Yasemin YILMAZ
Sizde manevi gücü çöküntüye uğramamış değerli bir kalemsiniz.
Bizler kendimizi tüm fırtınalar rağmen bulmayı başarabilen ve bu yolda kalabilmek için tüm vesveselere kulak tıkayanlarız. Maalesef gözlemlerimin sonuçları çok acı bir sonuçla bitiyor. Aynen yazımda da bahsettiğim gibi.
Hani Mehmet Akif Ersoy'un tek dişi kalmış canavarı varya o maalesef çok dişli ve dişili...
Teşekkürler
Hayırlı günler