UYAN
Sen uyurken neler oldu neler her şeyi kaçırdın, bide hep uyumaktan vazgeçsen yada uyanıkmış gibi dolaşıp uyuman var ya beni sinir ediyor. Her şeyi kaçırdın ne haber.Tom jeryy’yi yakaladı,ama artık yakaladığı için zevki kaçtı yemedi; aslında mutsuz düşünsene neyin peşinde koşacak bu Tom artık? Hayır yetmemiş gibi Kabasakal safinaz’la evlendi doğal olarak Temel Reis çok üzgün, ıspanak yemekten vazgeçti eh bu saatten sonra güçlü olup ta ne yapsın safinaz’ı kurtarmaya gerek yok o tercihini yaptı. Buda yetmezmiş gibi daltonlar da Retgit’i yendi eee yıllardır o tıkar hapse onlar kaçar bi de aynı deliğe o girsin bakalım nasıl bi duyguymuş ben bi tek Rintintin ve Düldül için üzülüyorum onlarda pisi pisine gittiler hapse suç ortaklığından, sanki başka çareleri varmış gibi.Bunun üstüne Gargamel de şirinleri yedi insan bir lokmacık Azman’a bırakır yahu... Ama sevindirici bir haberim var size;yedi cüceler uzadı artık minicik değiller ama gene mutsuzlar çünkü bu seferde pamuk prensesi beyaz atlı prense kaptırmayıp kendileri alma çabasında tabi ki kavgalar ve çekişmeler başladı asırlık dostlukları bitme noktasında.Pembe panter artık pembe değil renklerle başı belada mavi mi olsa ne.
Ama en kötüsü de sabah oldu artık kalk yaaa...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.