- 852 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bugün 5 Haziran Sevgilim
Bugün 5 haziran. Karanlık yalnızlığıma aydın günler getirdiğin gün. Boşa yaşayan hayallerimi doldurduğun gün. Henüz ellerim üşüsede kalbimi ısıttığın gün. Bugün 5 haziran. Birinci yıl dönümüz kutlu olsun sevgilim.
Şimdi neredesin bilmiyorum. Belki de yeni sevgilinle ilk ayını kutladın. Aşkını yeni umutlara bağladın. Belki de aklına bile gelmedim. Ama olsun. Ben yinede kutluyorum ilk yıl dönümümüzü. İçimdeki seni aldım karşıma, ona anlatıyorum seni.’Bizi kimse ayıramazdı. Öyle aşıktık ki aşıklar bizi kıskanırdı’ diye dertleşiyorum şimdi onunla. Kimselere bırakmadın, sen ayırdın bizi sevgilim. Kıskanıyorum şimdi diğer aşıkları.
İsterdim olaydın sen yerinde, beraber kutlasaydık. En kötü günümüz böyle olsun diye imkansıza söz verseydik. Nice yıllara deseydik. Diyemedik. Nice yıllara diyecek yılımız bile olmadı sevgilim. Ama olsun. Ben yine de kutluyorum.
Herkes deli diyor. Varsın desinler. Umursamıyorum. Gittiğinden beri içimdeki senle arkadaş oldum. Onunla yaşıyorum. Onunla konuşuyorum. Onunla ağlıyorum. Tek sorun. Onunla gülemiyorum. Aslında hiç gülemiyorum. Gülmeyi unuttum senden sonra. Halimi gören beni sevindirmek için elinden geleni yapıyor.Sağolsunlar bazen sevindiriyorlar da ama ben senden sonra, sevinince ağlıyorum sevgilim. Ben seninle seviniyordum herşeye. Seninle gülümsüyordum hayata. Şimdi sevinince sen yoksun. Hayata gülmek boşuna.
Bugün 5 haziran sevgilim. Ben içimdeki seni, gönlümde her yere taşıdım bu zamana kadar. Ama artık sen başka gönüldesin. Hep sağ elimi tutardın tersine geliyor diye. Sol yanına yakın olurdum. Duyardım kalbinden aşkının sesini. Belkide şimdi başkasının elini tutuyorsun. Bense hala sen tuttun diye kimsenin elini tutamıyorum. Tokalaşmıyorum bile. Aptalca biliyorum ama eline ihanet edemiyorum. Belkide şimdi başkasına aşkım diyorsun. Kalbini ona açtın ona yaşatıyorsun. Bense bana bıraktığın aşkımıza hep sadık kaldım sevgilim. Kalbimde hala ikimizi taşıyorum. Sen olamasan da aşkımızı yaşatıyorum.
BİRİNCİ YIL DÖNÜMÜMÜZ KUTLU OLSUN SEVGİLİM.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.