- 1265 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
aşk tuhaf, aşk garip, aşk karmaşık...
Tuhaf aşk denen şey, garip. Aşk yana yana olmak mı? Yan yana olup sevildiğinden habersiz olmak mı? Ya da mesafelerin getiremeyeceği uzaklık mıdır? Aşkı en güzel tanımlayan şairin şu dizeleri olsa gerek; “Ne kadar bela, iptila ve çile varsa, hepsini bir araya getirip adını aşk koymuşlar ’’ … Hayatımın kalanını sensiz yaşamayı öğrenmeliyim. Senli hayatıma sensiz devam etmeyi bilmeliyim. Sözcüklerinle vardın hayatımda sözcüklerin olmadan yaşayabileceğimi göstermeliyim. Başarabilir miyim? Sen olmadan sözlerin olmadan becerebilir miyim dersin? Bir başkası sen olabilir mi hayatımda. Bilmiyorum bütün sorularım cevapsız, böyle olmamalıydı ama oldu. Aşk inanmaktır, güvenmektir. Seni bilmem ama ben güvenmeyi istedim inanmayı. Yalan araya bir kere girdi mi hep orda kalır insan neden yalana sığınır ki, neden. Aşk yalan üzerine kurulabilir mi? peki seven sevilenin yalan söylediğini anlayınca neden onun yalanına ortak olur… Bu gece Karanlık her yer kapkara, korkmazdım oysaki karanlıklardan içim ürperiyor, üşüyorum bu gece bir an önce sabah olsun istiyorum. Hani bana yanımda olamasan da mutluluk verirdin ya bugün mutlu değilim, uyumak gelmese de içimden karanlık her yer korkum oldun ilk defa bu gece. Günün doğmasını hiç bu kadar istememiştim geçmek bilmeyen bir gece… Ne zaman birbirimize güvenmeyi, inanmayı unuttuk. Araya nasıl böyle bir den bire yalanlar girdi. Nasıl oldu her şey, neden oldu. Sevmiyor muyduk, aşk yok muydu sahiden güzel bir rüya mıydı, uyanmayı istemediğimiz ama uyandığımız. Neden bir başkası değildi hayatımızdakiler neden yanı başımızdakilerden değil de mesafelerin uzak olduğu bir yerden neden, bitecekti her şey neden “seni seviyorum” sözlerini söyledik, neden kandırdık bir birimizi bitti dediğimizde neden bitmedi, neden başa döndük… Sana tek bir şey söylemeyi istedim sözcüklerle yan yana getiremediğim kelimelerin anlatamadığı tek bir şey…
Kaybettiğim beni sende bulmaktan yoruldum, kalbim artık sana yenik düşmeyecek. Kolay değil, biliyorum. Rüzgâra bıraktım her şeyi bende ki seni götürsün istedim her rüzgâr seni silsin istedim neden rüzgâr biliyor musun? Hayır, bunun cevabını vermeyeceğim…
Aşk tuhaf
Aşk garip,
Karmaşık…