İlahi aşk
İlahi AŞK Allahı ve Peygamberi sevmekle başlar.Aşk kulluk kölelik değildir.
Ancak Allaha aşık olduğumuz için sadece ve sadece Onun kuluyuz.
İslam’da körü körüne bir aşk yoktur.Sevilen dinen caiz olan kimse olmalı seven de Allah için sevmelidir.Aşkı dinen sevilmesi gereken kişileri sevmemeye sebep olmamalı ibadetlerini ihmal etmemelidir.
Aşk ve sevgi çok güzel ve yaşanılası duygulardır.
Allah Teala bir hadisi kutside şöyle buyurmuştur.
"Birbirinizi AŞK ile seviniz.Benden çok sevdiğini elinden alırım,benden çok korktuğunu başına musallat ederim."
Sevdiğimizi Yüce Allahın emir buyurduğu şekilde sevip mutlu bir yuva kurmalıyız.Sevgisiz ve aşksız yuva kurulmaz.Çünkü yüceAllah sevmemiz için gönül vermiştir.
Allah herkese böyle mutlu bir evlilikler nasip etsin.
YORUMLAR
Şu aşk denilen duygu ne yüce bir duygu yaş bir ağaç dalı gibi her yöne büküyor insanı.
aşkın barındığı her gönül sabırla bütünleşirse ne yüce makamlar onu bekler aşk bir nevi delilik bir nevi veliliktir.
sana sonsuz teşekkürler rabbim bu aşk denilen duyguyu gönüllerimize sunduğun için şükürler olsun sana bu aşk yolunda yaptığımız masumane günahlarımıza tevbeler olsun aşkı hasret olanların sonu vuslat olsun beraber medine yolları olsun son durakları cennet olsun inşallahu.
çok güzel bir paylaşım olmuş.
S-E-V-G-İ-L-E-R
KIRIMLI
O neylerse güzel eyler.
Dualarımız kabul olun ur inşallah.