- 1477 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
GELİNCİK
Gül, güzel ama şanssız bir kadındı ve sevgi dolu yüreğiyle herkese kendini kısa zamanda sevdirirdi.Leyla ile bir topluluğun piknik etkinliğinde tanışmışlardı.Bir bahar günüydü ve Gül ile Leyla birbirlerine kısaca hayat hikayelerini ve başlarına gelen acı olayları anlattılar.Gül bir ara gidip kırdan gelincikler toplayıp Leyla ya verdi.Leyla çığlık atarak teşekkür etti ve senin adın Gelincik bundan böyle ,sen benim Gelincik arkadaşımsın dedi.Bir arkadaşının yazdığı romanının kapak tasarımını yapmıştı gelincik resmiyle Leyla ve romanın baş kahramanı da Gelincik ismindeki kadındı.Kitabı Gül e hediye etti.Gül sayfaları karıştırıp şöyle biraz inceledi ve Gelincik adındaki kadının başına gelen acı tatlı olaylar tüm çıplaklığı ile anlatılıyordu.Daha sonra okumak için kitabı teşekkür edip çantasına koydu Gül.
Leyla Gül e sen benim bundan böyle Gelincik arkadaşımsın dedi.İkimizde hayatta çok acılar çektik.Ama bak ben bir derginin yöneticiliğini yapıyorum,ressamım,öyküler yazıyorum sende müthiş işler başarıyorsun yazdıklarına ve yaptığın herşeye hayran kaldım dedi.Hayatımız özel anlamda hayal kırıklığı içinde geçti ancak başarılarımız tartışılmaz arkadaşım dedi.Bundan böyle ayrı şehirlerde de yaşasak dostuz ve biz Gelincik kadınlarıyız dedi.Gül de Leyla nın bu güzel duygularına dostça tamam diyerek zaman zaman görüşelim birbirimizi unutmayalım diyerek karşılık verdi.Ve iki Gelincik arkadaşlar hala görüşüp uzak şehirlerdede olsa başarılarını ,acılarını,sevinçlerini paylaşıyorlar.
Gelincik ler, mutlu olmayı çok istedikleri halde mutlulukları hep yarım kalmış kadınlardır.
Gelincik ler,maddi zirvelerden evlerini bile evlatları için satacak kadar ve maaşlarıyla kendilerine yetmeye çalışacak kadar güçlü kadınlardır.
Gelincik ler,kendilerine yapılan iyilikleri de kötülükleri de haksızlıkları da unutamayacak kadar onurlu gururlu kadınlardır.
Gelincik ler,kırılgan,içli,çok duygusal olmalarının yanı sıra zamanı geldiğinde herşeyi elinin tersi ile silip sil baştan başlayacak kadar kuvvetli ve iradeli kadınlardır.
Birgün tüm Gelincik lerin gerçek mutluluğu bulup hakettikleri şekilde yaşamaları dileği ile...
NURTEN CAN
YORUMLAR
Emeğinize ve yüreğinize sağlık
elinizden kalem yüreğinizden duygu eksik olmasın sağlıklı ve mutlu kalın"
NURTEN CAN
NURTEN CAN
NURTEN CAN
AYSE 09
canım ya