- 1513 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ADI SONSUZLUKTU SANKİ...
Sen gördüğüm engüzel rüyadın hayatımda,seni çok seviyorum geldin geçtin hayatımdan ama anlayamadım nasıl bittiğini bu aşkın ama bu aşk senin için yoktu ama keşke sevseydin birazcık benim kadar sevmesende biraz olsaydı keşke aşkın damlası sendede gözlerine baktığımda kendimi görüyordum hep kendimdede seninle geçireceğimiz günün hayallerini çok güzel olacaktı benim için ama olmadı başaramadık biz seninle yapamadık Adın sonsuzluktu sanki senin seni gördüğümde sonsuzluk kadar sana olan aşkımı görüyordum hep sana baktığımda hayellerimi görüyordum hep sana baktığımda yarınalrı düşünüyordum seni hala seviyorum neden mi? çünkü;senin kadar iyi birisini göremedim bugune kadar sanki hep yaşadığım günler anlamsız hayalsiz ümitsiz geldi benim için ama seni sevmek beni sevmen kadar zordu gerçekten ama ben hep ümit ile seninle mutlu olacağımız günleri bekliyordum sevgilim çok sabrettim dayanamadım ve pes ettim pes etmemin sebebi olarak seni gördüm ama şundan vazgeçemedim birtanem seni sevmekten!!!
adın sonsuzluk sanki tıpkı bendeki aşkın gibi seviyorum seni ama sevilmemi beklemeden özlüyorum seni ama özlemimi belli etmeden uzaklardayım senden ama gerçek aşklar hep uzaktan yaşanıyor aşkın kanunuda bu bence seven sevilmiyor sevilende kıymet bilmiyor sevmeyende hep terk ediyor..
adın sonsuzluk sanki biliyorum adın dilimde aşkın kalbimde sen ise hep uzaklarda olacaksın ama benim kalbimde hep ve daima kalacaksın ve bunu unutmayacaksın ....
YORUMLAR
adın sonsuzluk sanki tıpkı bendeki aşkın gibi seviyorum seni ama sevilmemi beklemeden özlüyorum seni ama özlemimi belli etmeden uzaklardayım senden ama gerçek aşklar hep uzaktan yaşanıyor aşkın kanunuda bu bence seven sevilmiyor sevilende kıymet bilmiyor sevmeyende hep terk ediyor..
adın sonsuzluk sanki biliyorum adın dilimde aşkın kalbimde sen ise hep uzaklarda olacaksın ama benim kalbimde hep ve daima kalacaksın ve bunu unutmayacaksın ....
SAYGILARIMLA