- 1645 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sevgilim
Sevgilim
İlk buluştuğumuz günü hatırlıyor musun? Korkmuştum yanına gelmekten.Hani bir çiçekçinin önünde bekliyordun beni...Ve ben senden hiçbir şey almanı istememiştim.Yine de ümit etmiştim.Belki bir çiçek beklemiştim .Yine de heyecanlanmıştım hani...Gördüğümde seni yine heyecanlar sarmıştı dört bir yanımı...Sen fark etmedin ama ben sana bakarken yüzümde aptal bir gülümseme oluşmuştu.Bir banka oturmuştuk ve herkesin gözü bizim üzerimizdeydi.Anlaşılan çok yakışmıştık birbirimize.Keşke sen de sevseydin beni.O zaman bambaşka olurduk sevgili.Yine sonbahar gelecek sevgili.Yine yapraklar dökülecek.Yıldızlar gökyüzünü yavaş yavaş terk edecek senin beni terk edip gittiğin gibi.Yine de parlamaktan vazgeçmeyecekler.Gökyüzü yıldızları başka bir gökyüzüne gönderemeyecek.Gözlerim yolları gözleyecek yokluğunda.Sözlerini hatırlayacağım ve bir yıldız daha kayıp gidecek gözlerimden.Haketmediğim sözleri duyduğum için kızacağım biraz sana.Uykularımı böleceksin geceleri.Kalkacağım bakacağım sağa sola.Gökyüzünde seni arayacağım.Gerekirse seni anlatacağım seni bana geri versinler diye...Açtığın yara kapanmayacak belki...Belki biri beni sevecek ama kabul etmeyeceğim onu üzmemek için...Ben senin gibi değilim ki sevgilim.Yanlış zamanda gelen doğru insanları kaçıracağım.Zaten keçileri de kaçırdım.Bir de onlar kaçırmasın keçileri.Can yakamam ben.Ben seni unutmak için başkalarını aramayacağım.Ne zaman eski haline dönerse kalbim o zaman hazır olacağım.Çünkü ben sana kalbim demiştim.Gittin.Kalpsiz kaldım sevgili.Seni sev(m)iyorum.Ben kendimi de sevmedim.Kendini sevmeyen insan seni nasıl sevsin?
Hoşçakal Sevgilim
Ben gidiyorum.Gitmek zor ama kalmakta istemiyorum,Seni içimde terk ediyorum.Sen bunu bile bilmeyeceksin.Sakın ama sakın geri dönmeye kalkma.Bir kere kandım sana bir daha da kanmam.Sus tek bir yalan daha söyleme.Yalan olduğunu bile bile inanırım sana.Bu mektubu okusan bile ağlamazsın sen.Erkekler ağlamaz sevgilim.Seven kalp susarsa gözlerinden akar sadece.
Hoşçakal sevgilim hoşçakal
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.