- 943 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Yüce Türk Milletine Sesleniş
KAYNAKTAN DERYAYA
LEBİDERYA
YÜCE TÜRK MİLLETİNE SESLENİŞ
Milli reflekslerin bitmesi, milletin yok olmasıdır.
Milli değerlerden kopulup, en iyisini onlar bilir denilerek, düşünceleri bile başkalarına ihale etmek, nemelazımcı olmak, yalakalık yapmak, rüşvet almak, rüşvet vermek, zehir, uyuştucuru, beyaz kadın ticari, silah kaçakçığı, gümrük kaçakçılığı, kalpazanlık, kaçak işçi çalıştırmak, konumu ve durumu uygun halde vergi kaçırmak, askerden kaçmak, yalan ve gereksiz yere yemin etmek, zan altında bırakacak davranış yapmak, zan ile birini suçlamak, ekmeğini yediği ülkesinin aleyhine çalışmak, sır’ları ifşa etmek, insanları kendi şahsi ihtirasları için kullanmak, iftira atmak, haddini aşarak davranış göstermek, başkasının maddi ve manevi haklarına göz dikmek, iki yüzlülük ve riyakârlık yapmak, tacizcilik, kapkaç, hırsızlık, çepçilip, tırnakçılık, sahte ürün üreticiliği, tarihi eser kaçakçılığı, bu ülkede maaşlı imamın ardından namaz kılınmaz demek, milli değerlerimiz olan; tarih, ilim, kültür, bayrak, toprak, vatan ve manevi değerlerimiz olan; Ezan, Kur’an, Peygamber, Ecdad gibi mukaddes nitelikteki olmazsa olmazlarımızın üzerine oyun oynamak bu değerlerimizi tartışma konusu yapmak vb. olan bilimum ahlaksız davranışları yapmak ve yapılmasına cevaz vermek, göz yummak, bu gibi ahlaksızlıklara; yardım ve yataklık yapmak; ŞEREFSİZLİK’dir.
Türk insanını; öfr ve adetlerinden hızla koparmak için özellikle 12 Eylül 1980 Tarihinden sonra;
Kontrolsüz yayınlar, egzotik ve pronografik yayınlar, magazin haberleri, özümüze uygun olmayan; hal, hareket ve davranışlar önce yavaş yavaş başladı.
BİR ÖRNEK VEREYİM;
HOMOSEKSÜELLİKLE İLGİLİ OLARAK GAZETELERİN MAGAZİN SAYFALARINDA KÜÇÜK BİR BÖLÜME "BU KADAR DA OLMAZ Kİ CANIM GÖZ GÖRE" BAŞLIKLARI İLE ÖNCE HABERE YÖNLENDİRİLDİ VE GERÇEKLERİN YERİNE BU VE BENZERİ AHLAKSIZLIKLAR ÖYLE ZAMAN GELDİ Kİ NEREDE İSE GÜNLÜK KONUŞULAN KONU HALİNDE GETİRİLDİ...
İLK ZAMANLAR GAZETEYİ OKUYAN KİŞİ; "YA GAZETECİ NE YAPSIN ŞİMDİ BAKSANA O BİLE KARŞI ÇIKARAK YAZMİŞ, YADIRGAMIŞ." DİYE DEĞERLENDİRDİ.
O YAZIYI AHLAK DERSİ SANDI. HALBU Kİ; AHLAKSIZLIK İŞLENİYORDU.
12 EYLÜL ZALİMLERİ
FAHRİ KAİNAT’A (SAV) KARA SEVDALI OLAN; TÜRKİYE SEVDALILARINI İMHA PLANINI DEVREYE ALMIŞLARDI...
BU FİDANLARIN; ANNE VE BABALARI DA;
EVDEKİ KÜÇÜK ÇOÇUKLARINA BAKIP; "AMAN AMAN ÖTEKİNİ KAYBETTİK MİLLİ DİYE DİYE GÖZ GÖRE GÖRE ELİMİZDEN ALDILAR. BARİ BU EVLADIMIZ BU İŞLERE KARIŞMASIN. BOŞVER VATANI MİLLETİ O DA NE İMİŞ, BİZE NE SAHİP ÇIKSINLAR, BU ÜLKE BATMAZ ONUN İÇİN OĞLANI KIZI AZ DA SERBEST BIRAKALIM.... " DÜŞÜNCESİ OLUŞTU.
TUZAK TUTMUŞTU İSTENEN DE BU İDİ ZATEN.
TAM BU NOKTADA;
BİRLERİ ÇIKIP; "TÜRK’ÜM DEMEK DİNSİZLİKTİR." DEMEYE BAŞLADILAR.
OYUNUN İKİNCİ PERDESİ DE SAHNEYE KONULMUŞTU.
MİLLET YAVAŞ YAVAŞ DEĞERLERİNDEN KOPUYORDU.
12 EYLÜL ZULMÜNE UĞRAMIŞ OLANLAR GENELLİKLE 1991 DE MEDRESE-İ YUSUFİYE’DEN DIŞARI ÇIKTIKLARINDA; SANKİ ASIRLAR GEÇMİŞ; İNSANLAR BİR GARİP OLMUŞLARDI.... NEMELAZIMCILIK HAD SAFHAYA ULAŞMIŞ, AHLAKSIZLIK DİZGİNLENEMEYECEK BOYUTLARA VARMIŞTI. KİMİSİ BU DÜZENE KARŞI ÇIKTI. ÇÜNKÜ BU TEHLİKE; KENDİLERİNİ FEDA ETTİKLERİ; İDEOLOJİK, DIŞ KAYNAKLI TEHDİTLERDEN ÇOK DAHA TEHLİKELİ İDİ.
NE YAZIK Kİ; KİMİSİ DE BU TEHLİKELİ GİDİŞATIN ÇARKINA KAPILDI.
AŞAMA AŞAMA GELİŞMELER OLUYORDU;
İHANET BOŞ DURMUYORDU, FAKAT YÜCE MİLLET UYUTULUYORDU...
FUTBOL VE MAGAZİN HAYATIN PARÇASI HALİNE GETİRİLMİŞTİ. EN İYİ UYUTMA TAKTİĞİ MAALESEF TUTTU.
TARİHİ ESER KAÇAKÇILIĞI CAİZ’DİR DEDİLER.
BU DEVLETE VERGİ VERİLMEZ DEDİLER.
DEVLET MÜSLÜMAN DEĞİL CUMA NAMAZI FARZ DEĞİLDİR DEDİLER
FAİZ HARAM DEĞİL DEDİLER.
KENDİ DÜZENİMİZİ GETİRENE KADAR DA HER TÜRLÜ ÖRGÜT İLE İŞBİRLİĞİ YAPINIZ DEDİLER....
BU KISMI DİKKATLE İNCELEYİNİZ.
BURADA BELİRTTİĞİM GELİŞMELER İLE ALT PARAGRAFTAKİ GELİŞMELER AYNI KAYNAKLIDIR.
BURADAN HAREKETLE SAMİMİYETSİZLİKLERİ NET GÖRELİM LÜTFEN...
HER KARIŞINDA ŞEHİTİN KANI OLAN BU TOPRAKLARDA "DOMUZ BESİCİLİĞİ TEŞVİK EDİLDİ"
"ALLAH İNDİNDE TEK DİN İSLAMDIR" AYET’İNİN HUTBELERDE OKUNMASI YASAKLANDI.
BU AYET’E RAĞMEN ; "DİNLERARASI DİYALOG" SOYTARILIĞI DA BAŞLATILDI.
KİLİSE VE HAVRALAR HIZLA RESTORE EDİLDİ.
BUNUN ADINA DA HERKESE SAYGI GÖSTERMEK DENİLDİ.
AMA DIŞARIDAKİ ECDAD YADİGARLARI YER BİR EDİLİRKEN SES EDİLEMEDİ.
ONLAR HEP GİZLENDİ
MİLLET GEÇİM DERDİNE DÜŞÜRÜLDÜ.
TAM BU AŞAMADA; İNTERNET HIZLA HAYATIMIZA GİRDİ.
FARKLI DÜNYA İDİ;
ÖNCE "KAFAMI DAĞITAYIM, ŞU KÖROALSI STRESİMİ ATAYIM." DİYE NORMAL HAYAT İÇİNDE OLMASI MÜMKÜN OLMAYAN DAVRANIŞLAR KÜÇÜK KÜÇÜK HAYATA GİRMEYE BAŞLADI.
OKEY, TAVLA, SOHBET KANALLARI HIZLA YAYILDI.
BELLİ KONTRÖLÜ YOKTU;
KONROL ETMEK İSTEYEN HİÇ YOKTU.
İNTERNETİN GETİRDİĞİ İYİ YÖNLERE PEK BAKAN OLMADI; İYİ YANLARDA DURUYORMUŞ GİBİ YAPANLARDA GİZLİDEN AÇIKTAN AHLAKİ EREZYONUN SON HALKASI OLAN SİTELERE BAKTILAR.
ARTIK MİHENK TAŞLARI YAN YANA KONULMUŞ, MERDİVENLER OLUŞTURULMUŞTU.
MİLLET KENDİ ÖZÜNDEN UZAKLAŞTIĞINA GÖRE
TARİHİ DEĞERLERE KARŞI DÜN OLDUĞU GİBİ BUGÜN DE; SALDIRILAR BAŞLATILABİLİRDİ.
ÖYLE OLMALIYDI Kİ;
BİR TÜRK;
TANRI DAĞI LAFINI DUYUNCA O LAFTAN KORKAR KAÇAR HALE HALE GELMELİYDİ.
ÖYLE OLMALIYDI Kİ; ŞEYH ŞAMİL DENİLDİĞİ ZAMAN MİLLET; AMAN AMAN SİZ ORDA MISINIZ? DÜNYA AYA GİDİYOR GİDİYOR DİYECEKTİ.
MEDENİYET İLE; ADABI
UYGARLIK İLE EDEBİ
SANAYİİ İLE DE; ECDADI UNUTTURMA ÇALIŞMALARI YAPILDI.
AYA GİTMEK İLE ŞEYH ŞAMİL’İ KARŞILAŞTIRACAK KADAR CAHİL BİR UCUBE MEYDANA GETİRİLDİ.
TEKNOLOJİ İLE KÜLTÜR KARIŞTIRILDI. KÜLTÜRÜN NE OLDUĞU UNUTTURULDU.
EDEBİYAT SÖYLEMİ ADI ALTINDA KALEME ALINAN EDEPSİZ SÖYLEMLERE EDEBİYATIN BİR PARÇASI DENİLDİ.
O EDEPSİZLİĞİ YAPANA DA YAZAR, ROMANCI, EDEBİYATÇI, ŞAİR DENİLDİ.
YA ÖTEKİLER;
ONLAR DÜNÜNÜ HİÇ UNUTMADI. HER SENE EFES’E GELDİLER. ARAPGİR’E GELDİLER. AKDAMAR’A, AGORA’YA, ASPENDOS’A, PERGE’YE, MİLATES’E GELDİLER.
BİZ GÖZÜMÜZÜN ÖNÜNDEKİ HAZRETİ FATİH’N KABİRNE BİLE GİTMEDİK.
AHLAKSIZLIKLARA KILIF DA BULDULAR...
ONUN YERİ BAŞKA ÖTEKİNİN YERİ BAŞKA DENİLDİ...
ŞİMDİ OPERASYON ZAMANI DEDİLER..
ADI NE OLSUN...
ÖYLE YA;
OYUN SAHNELECEK; ÖYLE İSİMLER BULMALIYIZ Kİ; BU MLLET TÜRK’ÜM DEMESİN. TÜRK LAFINI DUYMASIN , SOYLEMESİN
ADINI NE DİYELİM;
ERGENEKON’LA BAŞLADILAR, OPERASYON ADI BULMAKTA ZORLANIRSA YARDIMCI OLALIM...
BOZKIR YAYLASI,
SAKARYA TÜRKÜSÜ OLSUN
DAĞISTAN OLSUN
ŞAMİLİN EVLATLARI OLSUN
HAZRETİ FATİH TORUNLARI
ÇALDIRAN OLSUN, ŞİRPENCE OLSUN, MEHMET AKİF OLSUN, KIZIL SULTAN DA DEYİN, OĞUZ BOYU, SELÇUK SOYU OLSUN, SULTAN ALPARSLAN OLSUN, KILIŞARSLAN OLSUN, MALKOÇOĞLU OLSUN, AKŞEMSEDDİN OLSUN, YUNUS EMRE OLSUN...HACİ BEKTAŞ OLSUN, HACI BAYRAM VELİ OLSUN, SÜTÇÜ İMAM OLSUN, SOMUNCU BABA OLSUN, YAYHA ÇAVUŞ OLSUN, KOCA SEYİT OLSUN, EDİNCİKLİ MEHMET OLSUN, DİYARBAKIRLI EMİN ONBAŞI OLSUN, MİRALAY MUSTAFA KEMAL OLSUN, ARAPGİRLİ TEVFİK ÇAVUŞ OLSUN, HAYME ANA OLSUN............. OLSUN.... OLSUN........... OLSUN.............
SUÇ ŞEBEKESİ VAR İSE;
ŞEBEKELERİ BULUP ADİL OLARAK YARGILAMAK ELBETTEKİ DEVLETİMİZİ YÖNETENLERİN ASLİ VAZİFESİDİR....
FAKAT OPERASYON ADLARINI VERİRKEN
"ECDADIMIZI BU OPERASYON ADLARI İLE ÜZMEYELİM..."
DİYEREK DEĞERLENDİRME YAPMAK DA O YÜCE ECDADIN BU VATANI EMANET ETTİĞİ EVLADI VATAN-IN DÜŞÜNMESİ GEREKEN HUSULARDAN OLMALI...
NE DERSİNİZ?
BU İSİMLER ADI ALTINDA YAPILACAK OPERASYONLARA NE DERSİNİZ BEYLER.....
YÜCE TÜRK MİLLETİ
UYAN
SEN Kİ;
OĞUZ’DAN GELİRSİN
ALPARSLAN’DIR SENİN NESLİN
HAZRETİ FATİH YAZAR KÜNYEN
HAYME ANA
ANAN
ERTUĞRUL GAZİ ATANDIR
ATACAĞIN HER ADIMA
ŞAHİTLİK EDECEK OLAN
BU TOPRAĞIN ALTINDA
BU TOPRAK İÇİN YATANDIR
ONLAR
BU TOPRAKLARDA
DOMUZ ÇİFTLİKLERİ KURULSUN DİYE
CANLARINI VERMEDİLER..
UYAN EY TÜRK MİLLETİ
DÜZEN BERİZGANLARI
TÜRK - İSLAMI
ALT ÜST ETMEKTE
YÜZYILLAR BOYU
HAÇLI SEREFLERİNİN ÖNÜNDE
SARSILMAZ SET OLAN
ECDADINI UNUTMA
FATİH DİYOR Kİ;
...
"KOSTANTİNEYİ
ALIP;
ADINA İSTANBUL DEDİM
DÜNYANIN PAYİTAHTI YAPTIM
BÜTÜN DÜNYANIN
GÖZÜ İSTANBULDA’DIR
İSTANBUL
İSTANBUL SİZE
PEYGAMBERDEN EMANETTİR.
KİM Kİ;
BU EMANETİME SAHİP ÇIKMAZ SİZE
YÜCE ALLAH;
EMANETE SAHİP ÇIKMAYANLARI
KAHHAR ADIYLA KEHREYLESİN."
HAZRETİ FATİH
29 MAYIS 1453 SALI GÜNÜ İSTANBUL’U ALIYOR
1 HAZİRAN 1453 CUMA GÜNÜ
CUMA NAMAZINI AYASOFYA’DA KILDIRIYOR
ADINDAN;
DUA EDİYORDU;
"EMANETİNE SAHİP ÇIKMAYANLAR İÇİN
YÜCE ALLAH’TAN KAHREYLEMESİNİ." DİLİYORDU
AKŞEMSEDDİN VE MÜJDELİ ASKERLER
GÜR SESLERİ İLE;
AMİN DİYORLARDI."
...
UYAN EY MİLLETİM
UYAN
ECDADININ
ATANIN SÖZÜNE KULAN VER
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
DİYOR BU ÜLKENİN KURUCUSU.
BAYRAK BİR, EZAN BİR, TOPRAK BİR
KUR’AN BAŞ UCUMUZDA
RESULU EKREM KANIMIZDA
ŞEYH EDEBALİ UFUKLARIMIZDA..
UYAN EY TÜK MİLLETİ.
.....
HADİSİ ŞEFİRLER;
HUBBUL VATAN MİNEL İMANDIR
GAYRİMÜSLİMİ DOST TUTAN BİZDEN DEĞİLDİR.
ASLINI İNKAR EDEN BİZDEN DEĞİLDİR.
BEN GÜZEL AHLAKI TAMAMLAMAK ÜZERE GÖNDERİLDİM,
CENNET ANALARIN AYAKLARININ ALTINDADIR...
NE MUTLU İSTANBULU ALAN KOMUTANA VE ONUN ASKERLERİNE...
....
ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN