- 702 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
...İNSANIN ÇİĞ SÜT EMMİŞLİĞİ....
..düşünüyorum son zamanlarda..hayatlarımıza giren ve çıkan insanları..herkesin ayrı bir hikayesi var bu dünyada...ama aslolan yalan söylememek..aslolan sana yapılmasını istemediğin bir şeyi başkasına yapmamak..aslolan insan gibi insan olabilmek...dansözler gibi kıvırmamak...ne acıdır ki gözlemlediğimde çoğu kimlikte bu kalmamış....paçaları sıkıştı mı öyle bir yalanlarla kıvırmaktalar ki...gülmektesiniz:))geçende bir yazımda söylemiştim günün nevrotik insanları diye....
..işin aslı bu kimliklere bizim ne derece inanıp inanmadığımız....eğer bu kimliklerce beynimiz uyuşturulup ,yıkanıp da..onların inancı ile yola devam edersek dıştan bize bakanlar güdümlü bir insan ,kendince hareket edemeyen..güdülen diye düşünmez mi..ya da kurtarılmak için bir şeyler ..çizilen tablo..ne derece karşıya inandırıcı gelir..
...akıllı,kültürlü,bilinçli ve kendine özgüveni olan ,bir başına hareket edebilme kabiliyeti olabilen kimlikler buna tenezzül bile etmez zaten...
...bazen şunu da anlarız ya da görürüz...değer vermemek gerekmiş...kim olursa olsun ne hemcinsin ne de karşı cinsin...kendi kendilerini anlatan ben şuyum ben buyum diyen kimlikler zaten hataya açıktır....ve bir müddet sonra bunu görüp..gülersiniz bu insanlara ya da kendilerini sizin gözünüzde batıranların yaptıklarına...
.....hayat akıyor....ve bir kişi bir hata yapmışsa ..evinde ...ya da karşısındakine...inanın yine yapacaktır bekleyin ve görün..ama yine her zamanki gibi minareyi çalıp kılıfını hazır bulundurarak..inandıracaktır :))inandırmak istediği kişilere...asıl acı olan bu..izlersiniz karşıdan ...alışkanlıkları vaz geçilmezleridir.....
......yani tarih hep tekerrürden ibarettir diye boşa denmemiş.....bir de şu var...belki de kişi karşıdakinin hatalarını absorbe etmiştir hep....inamasa da ..düzenininin bozulmaması adına eyvallah demiştir....karşılıklı faydalanılan bir şeyler vardır çıkar için aralarında...
......bir nevi alışveriş yani....bu tür olaylarda asıl acı olan dediğim gibi...söylenen yalanlara inanılması.....alan razı veren razı....böylece belki de kaybedilen ilgilerini yeni bir olaya dek tazeliyorlar....kim bilebilir.....
....insan çiğ süt emmiş...ama günah almamalı...çünkü başı secdeye gelen kişilerin ise buna daha çok dikkat etmeleri gerekli....
..bu dünya yalan dünya....ne kadar gösteriler sunulsa da....allahın huzurunda....işin gerçeği...bu dünyada yalanlarla paçayı kurtaran kimliklerin...diğer dünyada haksızlık ettikleri kişinin karşısında..allahın huzurunda ne cevap vereceklerini merak ediyorum.....dedim ya insan çiğ süt emmiş....
...........................................................ema
YORUMLAR
çok güzel yazmışsınız başta yalanı sevmem özün neyse onu söylemek lazım sağa sola kıvırmayı sevmem düz olmaklazım aynen bu dünya yalan dünya kısaca tebrikler sunarım can dost kutlarım sizi neysen öyle ol