- 1115 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Biz yaşamalıyız hayatı....
Yaşam ekranın önünde kendimizi hep yalnız görüyoruz kendi çöplüğümüzde kendi ruhumuzla bizi korkutan karanlığa yakınıyoruz iç yüzümüzü.Biz yalnız olduğumuzu düşünürken hayat istedigi kılığa bürünerek özgürlüğümüze inat gizli çekim yapıyor eğrimizi ve doğrumuzu kirlendigin ve temizlendigin senin yalnızlığında gerceklesiyor hüzün ve mutluluk birikimlerin."Her şeye geçici" diyoruz ama aslında kalıcı olduğunu farkediyoruz.Hiçbir şey günlük olmuyor, çünkü bugün bile yarındı ve dündü..(Sair demiski hayat sana sunulan bir armağan degil, sensin hayata sunulan bir armağan ” Berrin Korkmaz) demek istemis ki saire hayata kendini sunarsan diledigi gibi yasar hayat seni sunmayacaksin kendini ,yoksa kaybolursun boğucu soluğunda. biz her gün büyüyoruz biz her gün küçülüyoruz biz her gün çoğalıyoruz biz her gün yaşlanıyoruz, biz her gün netleşiyoruz, biz her gün bakışıyoruz ,biz her gün buluşuyoruz.Ne gariptir ki insan hep bir şey bekler hep somut düşüncelerle kendini avutur ama bir gerçek var somut hiç bir şey yoktur aslında soyuttur umutları hep canlı tutan kalp sesi soyuttur ve kalp sesimizdir bizleri hala ayakta tutan. kalbinin götürdüğü yer doğru yerdir hisler nerden yaşar bilmiyorum ama belkide çoğu insan o hassas hisleri sayesinde doğru olanı yapmış yada o hisler sayesinde mutlu olmuşlardır hislerden sonra düşünce başlar hisler ve düşünce olağan bir yarışa girer bazen düşünce hislerin gerçek anlamını açıklar çok mantıksız bulduğunda ise devre dışı kalır.Bütün duvarları kendimiz örüyoruz ve bütün duvarları kendimiz yıkıyoruz,hayat açmaz kendi kendini size; keşfedilmeyi bekler,O yüzden aceleye gelmez çözmek için kocaman emek ister. Yaşam deneyi denen şey muazzam bir yapraktır belki bir tütün yaprağı katrana kokan içine her çektiğinde en temiz yanlarını zehirleyen, belkide çınar yaprağı yersiz yurtsuz iken gölgesine farklı renkler kattığın sen..Kiminin kâbusu, kiminin adamı, kiminin de kahramanı kiminin kadini kiminin çocuğu oldugu yaşam, kimini aydınlattı, kiminin söndürdü ışıklarını" hikayeler dikta edilir hayati biz yaşarız ruhumuzdan damıtarak aklımız ve yanlızlığımızla..
Berrin Korkmaz
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.