YORUMLAR
ya tamam kötü dalavere ama akıllı çocuk işini biliyor ben seviyorum onu üç kağıt yapsada hakkını vererek yapıyor güzeldi yine tebrikler
saygılar
Kemnur
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
arkadaşımla amasra ya tatile gittik birkaç gün kalacağız gecenin bir vakti acıktık saat 12 gibi bir çorbacıya gittik dedik iki çorba hem ucuz olur diye ben işkembe arkadaş mercimek içti
Ankara da o zamanlar işkembe 4 lira mercimek 3 lira yani ankara da olsa 7 lira vereceğiz dedik burası turistik yer 10 lira olsun yani amasra neticede bodrum değilki oralar daha ucuz neyse bize bir hersap geldi iki çorbaya 18 lira işkembe 10 lira mercimek 8 lira çorbacının karşısındaki balık restoranda bir kişilik bir tava balık 8 liraydı. adam bizi fena kazıkladı ama biz mutluyduk bizimle çok güzel sohbet etti biz çorbamızı içerken bize oraları anlattı bizimle muhabbet eti gecenin o vakti arkadaşımla birlikte ben kazıklandım diye hiç hayıflanmadım çorbacının sohbeti çok hoştu helal olsun dedik çıktık. insan böyle kazıklanınca gücüne gitmiyor kazıklanmak ha sahi arkadaşım bayandı :)
Madamda onca para, Dalaverede de bu dümenler oldukça, bakalım daha neler olacak. Saygılarımla
Kemnur
FARQİN2101
Sayın Hocam,
Bu Dalavere ile gerçekten baş edilemez. Çok güzel bir hikaye olmuş, elinize sağlık.
Tanrının insanlara yaptığını , bazen de kul kula yapıyor ,demek ki.
Saygılarımla.
Kemnur
Kemnur
ilkbaharım
Abim kaçırdığım iki yazınıda üst üste okudum. Madamın konuşma şivelerinin geçtiği bölümler başka güzeldi. Dilaverin yazıhanesindeki kanarylar ve gelecek heyele ilgili yapacakları görüşmeyi hala merakla bekliyorum.
Dalavere özellikle kaloriferciyi göndermesini merak ettim.İstese ucuza sacakları takturacakken kalorifercinin gitmesi düşünürücü geldi bana.
Merakla beklemekten başka care yok anlaşılan.
ABİM YİNE HARİKAYDI. ELLERİNE SAĞLIK ...SAYGILARIMLA ...ESEN KAL...
Kemnur
DİLEK YILDIZI
saygımla...