- 688 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
İlki günün yazsı olan yazı dizinizin ikinci bölümü de aynı heyecanla devam ediyor. Oldukça beğenerek okudum.
Toplumsal bir yaraya parmak basmışsınız. Ne yazık ki bu konuda adaletin terazisi doğru tartmıyor. Çünkü -her ne kadar günümüzde yavaş yavaş değişse de _ bir kadın, geleceğin kadını olacak kızını '' Kocadır, döver de sever de '' diye yetiştiriyor. Öyle olunca da kadın çok uzun bir süre yediğği dayağı, gördüğü şiddeti erkeğin kadın üzerindeki hakkı olarak kabulleniyor...Taa ki canına tak edinceye kadar.
Ne var ki Erkek de '' Ya benimsin ya toprağın '' anlayışıyla yetiştiriliyor. Sonunda da işin içine cinayete varınca kadar pek çok şey karışıyor.
Güzel başlanmış, güzel devam eden bir yazı dizisi olmuş. Devamınıu merakla bekleyeceğim.
Selam ve saygılarımla.
bence karısına şiddet uygulayan bir adam 'erkek' olmaya çalışıyordur. yetersizliginin basarısızlıgının ardından daha fazla şiddet uygulaması,çocuğun altını ıslatması çok yerinde saptamalar ancak benim fikrimce şiddet gören bir kadın için biraz fazla derli toplu bir profil çizmişsiniz. kadının kendi benliğine aldığı ağır yaraları daha belirgin hale getirebilirdiniz. güzel bir yazı tebrik ederim.