GEMİLERİ YAKIP GİDEBİLİR MİSİN ARKADAŞ?
Hayat ne kadar karmakarışık ve acımasız be arkadaş!!!Bazen yazıya bile dökemediğin ve dile getiremediğin o kadar çok şey vardır ki bu hayatta...Ne desen boş...Bazen bırakıp gitmek istersin bu diyarlardan...Her şeyi ama her şeyi geride bırakıp öylece,yalnızlığınla...Bütün gemileri yakıp gitmek istersin.Belki de hayallerinde süslediğin,kimselerin olmadığı,sadece yüce çınarların arasında kaybolmuş bir dağ evinde sen ve kuş cıvıltılarıyla bütün geçmişini silip atmak istersin...Ama olmuyor değil mi bir türlü gidemiyorsun,yapamıyorsun.Ya arkamdakiler diyorsun ya onlar ne yapar bensiz acaba yapabilirler mi?Hep başkaları için yaşadığını işte o zaman anlarsın.Kimseyi düşünmeden yapamıyorsan ve sırf senin için seni sen yapan bu hayatı sadece kendin için yaşayamıyorsan işte o zaman anlarsın....Geçmişine dön de bir bak be arkadaş!!! Kendini mutlu etmek için ne yaptın bu zamana kadar söyle ne?Ben yapmadım sanırım ....Bir şeyleri yapmadan önce ya ayıplarlarsa,ya sonra ne derler...Hiç kendim için yaşayamamışım demek bu hayatta,hep başkalarının düşünceleriyle yürümüşüm.Annemin her zaman söylediği bir söz vardır;Bir insan önce namusu için yaşar,kimse kimsenin namusunu koruyamaz,sen kendi namusunun bekçisi ol kızım ve adına leke getirecek hiç bir şey yapma.Ne adıma leke getirecek bir şey yaptım bu zamana kadar ne de namusuma ...Ama geçmişime dönüp baktığım da bir sürü mutsuzluklarla dolu...Ben hiç çocukluğumu yaşamadım be arkadaş hem de hiç...Hiç sevgilimle el ele gaygısızca dolaşmadım yağmur altında ve ben hiç sevgilimle fotoğraf çekilmedim.Neden mi ???El ele dolaşırken ya birileri görürse annem babam kafamı kırar diye.Neden mi? Fotoğraflarımız birinin eline geçer de dayaktan komalık ederler diye.Mahallede adım çıkar sonra annem babam el alemin yüzüne bakamaz diye niye sanki ben kötü kadınım yaaa...İşte geri kafalılık mıdır yoksa doğrusu bu mudur tartışması saatlerce sürecek bir konudur bu ama olan ben ve benim gibilere olur.İçimizde ben bu yanlışı yaptım ama iyi ki de yapmışım,ne güzel günlerdi onlar be diyebileceğimiz bir anımız bile yok be arkadaş senin var mı?? Benim yok.Keşke yapsaymışım keşke üstüne bir ton dayak da yeseydim oh ne güzel olurdu.En azından şimdi ben yaptım üstüne dayağımı da yedim der gülerdim...
Benim anlatıp gülecek bir şeyim yok sizin varsa lütfen paylaşın .....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.