Bekliyorum...
Biriciğim , Herşeyim , Ömrüm SENİ ÇOK SEVİYORUM.....
Ayrıyız yine ama ben sen de kaldım.Ne gitmeyi biliyorum ne sevmeyi.Fark eder mi?
Ben Kaybettim yine...Sensizlikle savaşıyorum Her gece..Göz yaşlarımı dindirecek bir tek yastığım var.Sen varken her gece gelip sarılırdın bana ama şimdi ben yorganıma sarılıyorum..Seni hayal edip sarıldığım bir de forman var.Senin kaldığımdan biraz olsa hasretini dindirecek sarılıyorum.Her gece kandıryorum kendimi.Her lafın kırıcı oluyor artık..Her gün benden uzaklaştığın için hayatı ama en çok kendimi suçluyorum...
Neden diye sorarasanız ben sevdiğimin kıymetini bilmedim..Onu hep üzdüm , kırdım...Onu üzmekten kırmaktan başaka hiç bir şey yapmadım...
Onunla mutluyken onun kıymetini bilmiyorum şımarıklık yapıyorum...
Ama ayrıyken onu nefesini tenimde hissedememekten gün geçtikçe tükeniyorum.
Şimdi yaptıklarımın cezasını çekiyorum.En ağır şekilde bedelini ödüyorum şimdi..
Öderken de ömrüm den ömür gidiyor.
Zaman ne çabuk geçiyordu onunla birlikteyken ama şimdi onsuz ne saatler, ne dakikalar geçiyor...Tek bir bölümü onu düşünmekle geçiyor....Uyurken gözlerimi kapadığımda onun hayaliyle uyuyorum....
Bir tek o zaman yanıma geliyor.Ama uyandığımda tekrar gidiyor.Tekrar onsuzluğu,YALNIZLIĞI TADIYORUM.
Yalnızlık o kadar zor ki anlatamıyorum.Kelimelere aktaramıyorum. Sadece yaşıyorum...Göz yaşlarımla yalnızlığın bedelini ödüyorum......
Bekliyorum beklemek sıkıcı beklemek zor ama yinede seni bekliyorum.....
Hayalinle yaşıyorum. Gözümden akan her damala yaş ve çığlıklarım kopuyor her defasında bekliyorum.....Zaman geçsin diye makyaj yapıyorum ama yetmiyor.
Gözyaşlarımla yalan her şey akan kalemlerim anlatıyor kendimi bana....
Mesaj bile atmak istemiyorsun. Her gelen mesajla sen atmış ümidiyle acıyorum ama sen değilsin...Ben hala seninle yaşıyorum.Yokluğunun hayaliyle yaşıyorum.Bakıyorum şöyle sevgililere hasret kalıyorum bize biz olmaya...
Yine bekliyorum..Geçtiğimiz yollardan içim ağlayarak geçiyorum..Benim gibi sarılıyor mu? sana benim sevdiğim gibi seviyor mu ? yoksa seni?
Geceleri hayalinle paylaşıyorum duygularımı sadece susup bekliyorum.
Her cümlede sen her damla göz yaşımda yine sensin...
Artık sensizliğe ağlamak istemiyorum.
Akan yaşlarım artık mutluluktan olsun istiyorum..
Çok şey istemiyorum bir tek seni , bizi istiyorum.Nefret edemiyorum , kızamıyorum bile sana kızamıyorum işte anlıyor musun ?
Seni bırakamıyorum...Bekliyorum.Her bekleyişte tükeniyorum.Salak gibi aşığım sana aşık olamak çok zor..Ama bedelini ödemek her şeyden daha zor...
Seni düşünerek yazıyorum tüm cümlelerimi. Şimdi mışıl mışıl uyuyorsun.
Ama ben uyuyamıyorum. Buluştuğumuz yerden geçerken hep sen geliyorsun aklıma.Bakıyorum sessizce.
Her aklıma gelişinde ağlıyorum.Haykırmak istiyorum.Ama korkuyorum olmuyor.
Sen varken hiçbir şey den hiç kimseden korkmuyordum.Çünkü sen vardın ama şimdi YOKSUN...Ne sarılacak bir beden var ne de tutacağım bir el.
İyi değilim işte.İyi olamıyorum.
Canım acıyor her seferinde ama yinede bekliyorum...Bekleyeceğim....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.