Ölüyle seks (nekrofili)...
Kuran değil mi dinin kaynağı!
Hz.Allah yarattığı insanoğluna hayatı boyunca nasıl yaşaması gerektiğini Kuranla bildirmemiş midir?
Peki bu mealler ve tefsirler ne oluyor yani…Allah mesajını Kur’anla vermedi mi, Allah mesajını bildirmede yetersiz midir ki onun mesajını birtakım kullar izah etme görevini kendinde bulmuş da ortaya çıkmışlar.
Hadi diyelim akli yetersizlik içindeki bazıları için gerekli bunlar. İyi de onlar zaten muaf değil mi bu imtihandan…Nihayet İslami kaidelerden çocuklar, yetersizlik içinde olanlar, imkanları elvermeyenler sorumlu mu!
Görüldüğü gibi vaziyet garip bir çelişkiyi barındırıyor içinde.
Diyeceksiniz ki ne mahsuru var kendini yeterli görenlerin meal ve tefsir yazmaya soyunmalarında.
Ben söyleyeyim size yalnız bizde değil tüm dünyada İslam aleminin en önemli sorunudur bu. Yani meal ve tefsire sarılıp Kur’anı terk etmek.
Böyle olduğu için Kuran islamının dışında garip bir İslam algısı hüküm sürüyor dünyada. Kişiye göre değişen meal ve tefsirler nihayet yazanın yorumunu da içerdiğinden Kuranın mesajını vermekten çok uzaktır. Bu nedenle dünyada standart bir İslam yok maalesef, her meal ve tefsir farklı bir Kuran gibi. Her toplumun islamı farklı, her devletin, her mezhebin, her şeyhin, her cemaatin. Tabii hemen hepsinde Kuran islamından üç pasaj varsa, beş pasaj hurafe, yedi pasaj gelenekler, on pasaj batıl. İşte esas sebebi budur İslam toplumlarının geri kalmışlığının ve birbiriyle çatışmasının. Yani Kurandan uzaklaşmak…Şimdi siz istediğiniz kadar söyleyin değişmeyen tek kutsal kitap Kurandır diye.
Çevrenize şöyle bir bakın. Kaç kişi göreceksiniz kuran ahlakıyla donanmış. Adam dışarıda her türlü herzeyi işler sonra cami avlusundan içeriye girer adeta Allahı kandırmaya, işlediği günahları temizlemeye, ulan sen camide yatsan ne…Sabahtan akşama kadar tespih çeksen ne..Hatta bence Allah kendisini kandırmaya çalışmaktan ötürü seni cehennemin en yakıcı yerine atacak haberin yok. Yani namaz kılmayana ceza birse, sana kandırmaya teşebbüsten iki, vah garibim vah. Yanmışsın sen, benden çok.
Diyeceksiniz ki nereden çıktı bu konu…?
Mayıs 2011 de Fas’lı imam Zamzami Abdül Bari ‘’ölüm nikahı sonlandırmadığı için ölümden sonraki ilk 6 saat süresince ölü eşle seks yapılabilir’’ şeklinde bir açıklama yapıyor. Yani ‘nekrofili’ İslam’da helalmiş…! Artık bunu kendisi gibi cahil birinin ‘nikah ölümden 6 saat sonrasına kadar devam eder’ şeklindeki bir izahatına mı dayandırdı, yada belki ‘ölüm nikahı bozmaz ve ölümden sonra 6 saat içinde ruh hala bedendedir’ şeklindeki bir izahatına mı bilinmez. Ama al birini vur ötekine hepsi meczup hepsi cahil.
Şimdi batının tanzim etmek üzere devirdiği Mübarek Mısır’ında ki şu anda Müslüman kardeşler ve Selefi’lerin iktidarı hakimdir, parlamentoya nekrofili yasa tasarısı gelmesi konuşuluyor, yani ‘veda seksi yasası’. Nasıl… dondu mu kanınız..!
Şimdi bana meal değil, tefsir değil, Kurandan bu duruma cevaz veren bir cümle bulabilirmisiniz…!
Peki Zamzami bunu nerden uydurdu. Okuduğu meallerden tefsirlerden kuşkusuz.
Sen Kuranın dışına çıkar yüzlerce yıl önce yazılmış bir saçmalığa cehaletinden ötürü itibar edersen insanlığın bugün geldiği çağdaş dünya normlarını ıskalarsan, bilimden kültürden nasibini almamışsan, fizik, kimya, biyoloji, astronomi, tıp, felsefe, psikoloji, matematik, genetik, kuantum, hücre, kozmoloji , big-bang senin için fanteziyse, faraziyeyse senin ne işin olur fetvayla. Bu disiplinlerle asgari düzeyde ilişkisi olmayan birisinin Kuranı anlama ihtimali var mıdır ki fetvaya kalksın…!
Ama eminim ki şalvarınla ve iki karış sakalınla ve elindeki tespihinle ve dahi cübbenle ne de ulvi görünüyorsundur haaaa. Ne müritlerin vardır!
Sana helal olsun ki Türkiye’den, Sakarya’dan, Serdivan’dan bir fizikçiye, doktora eğitimi almış bir fizikçiye bu satırları yazdırabildin. Seni ciddiye aldığım için kızmalı mıyım kendime bilmiyorum!
Beni asıl yaralayan bir meczubun bu fetvayı vermesi değil ama Mısır parlamentosunun bu fetvayı ciddiye alıp gündemine taşıması ya da taşımayı tartışmasıdır.
Emin olun ki bu kadar değil ama buna çok yakın garabetler yaşanıyor dünyada, İslam adına.
Bu nedenle Kuranın dışında hiçbir kaynağa itibar etmeyiniz. Kuran orada mesaj orada. Yalnız bir mesele var ki çözümü pek de kolay değil. Kuran Arapça indirildiğinden Arapça bilmek gerekir. Yalnız Arapça bilenleri de görüyoruz işte. Galiba sorun daha derinlerde….
İbrahim Erol
gazete54.com
5 Mayıs 2012
YORUMLAR
Görüşlerinize katılmamak mümkün değil. Yıllarca bizi hakikatten uzaklaştıran bu anlayışa isyan etmemek te...İslâm'ın gerçek anlamda Kur'an üzere yaşanması gerçekliği , belirttiğiniz gibi tarih boyu her medeniyet ve toplumda ne yazık ki saptırılmış, geçen yıllar dinimizi yazık ki safsata ve hurafelerle doldurmuş, "ayıp", "günah" "yasak" tabularla örülü bu alana girişimiz engellenmiş ve dahi Kur'anı ezberlemenin taltif olunduğu bir düzene hapsedilmişiz. Oysa "Kuran'ı anlamaktır farz olan" Okudukça anlayan, anladığını düşünen, düşündüğünü ifade edebilen ve olgunlaştırıp fikir haline getirebilen nihayetinde eyleme dönüştürebilen nesiller yetiştirmeyi diliyor, (bu konuda umutvar olduğumu ekliyor) saygılarımı sunuyorum.