- 751 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Erkekler
Eveet ne demiştik?
adam olun leen biraz! kendimi köşe yazarları gibi, sürekli akıl veren konulara kaptırmış bulunuyorum nitekim bu gün ; sözüm erkeklere ;
Ya siz neden amacınıza ulaşana değin kadınların piskoloğu kesilip sonrada tabanları yağlayarak kaçıyorsunuz? uzun atlama sporlarıyla uğraşın en azından göbek dedinizden kurtulmuş olurdunuz...Nerde ağlayan mutsuz bir kadın görseniz kollarınızı açıp" geeel benin güçlü kollarıma" gibi bir eda bir işve.Nice ağlayan kadın görüyorum etrafımda, kimi evli olduğunu iş işten geçince söyler, kimi kadını kendine aşık ettikten sonra birden bire mantık adamı kesilir!
Yok böyle bir şey, erkek doğası, yok kadın aklı! yok o karım diğeri elimin kiri, yok bunu seviyorum, şu günübirlik! kardeşlerim kendinize gelin, silkelenin biraz! kandırmayın insanları neden mi? onur, gurur ,haysiyet insanın doğası işte budur ve incindiği an olan olur, siz dürüst olun ben buyum deyin, eğer kadın şartları kabul ederse tamam, ama bir kadının ne aklına ne kalbine nede hayatına girerken bir düşünün, nefsinizden önce...
Sözüm meclisten dışarı; öyle iyi , öyle sağlam karakteri olan erkekler var ki, bu sözleri onlar üzerine alınacak diye dünyam yıkılır! ben sadece bir kesimden bahsettim! Eveet ne demiş-ler kişi; kendinden bilir işi!
m-jgan...
YORUMLAR
aysemujgan
:-):-) oyy oyyy gel kuvvetli kollarima .
hahaha.
Cok guzeldi.cok eglenceliydi.
tebrikler
aysemujgan
erkekler.......ama doğru..ama gerçek vede yaşanmışlıklar.yazdıklarınız..lakinnnnnnnnn,
ELBETTE HER ERKEK BUNLARIN ANA SAYFASI DEĞİLDİR.
BİRDE..KADINLAR .....HAKİKATIN ÇEMBERİNDEN ÇIKIP,ACABA ŞÖYLE BİR ADAMA RASTLARMIYIM.BÖYLE BİR ARTİST VARMIDIR.İŞTE BEN DUYGUSALIM.YOK EFENDİM BEN HAKİKATI ÖNCEDEN GÖRÜR SÖYLERİM.
YADA..
KOŞULLAR TUTUMAZSA NAMUS PERÇİMİ GÖZÜKÜP..BEN BURDA ŞUNUN İÇİN BURDAYIM BUNUN İÇİN BURDAYIM DEYİP.EŞLERİNDEN SAKLADIKLARI BU YAŞAMLARINI NEDEN YANLIŞ DEĞİLSE EŞLERİYLE BİRLİKTE PAYLAŞMAZLAR.
HANİ DERLER YA BAZEN.(BEZEN YANİ..)EŞİM UYUYOR CAM AÇAMAM..SES GİDER DERKEN.
SAKLANILAN VE KORKULAN NEDİR DE BÖYLE DERLER.
SİZ ÇOK DOĞRU YAZMIŞSINIZ ASLA İTİRAZ ETMEM..AMA BUNLARDA VAR TERAZİNİN GÖZÜNDE..
YAŞAM BİR TARTI İSE TERAZİNİN DİĞER KEFESİ BOŞ DEĞİL.
LAKİN ERKEKLER DAHA ACIMASIZ DEMEDENDE ALAMIYORUM KENDİMİ,
SAYGILARIMI ARZ EDİP AFFINIZA SIĞINIYORUM.
kaleminiz daim olsun gerçeklerle..