- 753 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Benden Söylemesi
Biliyorum belki bu yaziyi çogu amaaan simdi buda okunur mu diye es geçip baska bir siire dogru yol alacak..Yada bazilari merakina yenilip sonunu getirecek.Bazilari ise bana karsi olan hislerinden dostane ve saygi ile dur bakalim neler yazmis diyecek..Öyle bir girizgah oldu ki ne diyeyim kendime :)
Sitede denk geldikçe güzel yazilara ‘’bende bir attirayayim beyav ‘’dedim..Gözümün elasi dostlarim;
Burada renk var,burada sevda var gizli sakli birikmisler var,bir yanda dursun hayat önce dendikten sonra gözün dönüp nereye kadar be kardesim durumlari var,ana baba var,kizginlik var,sitem,özlem ve içtenlik var..Bazen o kadar cosuyor ki nagmeler de hay dilini seveyim diyorsun.
.Bende bu zamana kadar kendi halinde evinde isinde,aksam ne yemek yapsam ya dün yayla çorbasi vardi yanina pilav olmaz simdi düsünceleri ile yada bizim oglan niye kilo almiyor oysa ki Hatice teyzenin torunu ile ayni akran Allah Allah ben iyi anne degilim triplerinde, yada Ersooon eve gelirken meyva al hemi ama bak geçen gün aldigin mandalina hiç iyi çikmadi adam seni resmen kaziklamis serzenislerinde dolasiyordum..
Bir hosluk geldi ki ne diyeyim size..Artik kabul günlerinde bile hatunlari basima toplayip siir okuyup onlari mutlu ediyorum..Bir olay yasayayim da malzeme çiksin diye dua ediyorum.Bende malzeme sikintisi yok baciim Allah öyle bir yürek vermis ki degme gitsin..
Uzatma! ! Sema sadede gel diyorsun biliyorum ama diyecegim su ki...Ertelemeyin hayati..Simdi olsun bütün mutluluklar..
Ertelemeyin sevdanizi birine yanik iseniz ertesi gün demeyin su an alin telefonu elinize..evet..evet siz..siyah kazakli bey..kizil saçli güzel hanimefendi..Onu arayip yüksek volümle SENI ÇOK SEVIYORUM deyin..
Evladiniza sarilin kemiklerini kiracak derecede..varsin olsun kirilsin caanim vazo....
.Kocaniza sarilin birakin size ters laf etti mi.Birakin isten geç gelmis..Birakin size su ömrü hayatinizda bir kere’’ seni seviyorum hatunum’’ dememis..Birakin size ahanda kapi komsu pasakli falancanin kocasi her gün çiçek getiriyor ama demeleri..
Birakin sitemi..gami..Birakin..Uyumayi..Nasil olsa bir gün doya doya uyuyacagiz..Geç olmadan SENI SEVIYORUM HAYAT deyin..
Benden Söylemesi Yazısına Yorum Yap
"Benden Söylemesi" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
31 Ocak 2008 Perşembe 12:07:23
anlatım ı beğenmemiş arkadaş doğaldır üzülme kardeşim
çünkü arkadaş bu dünyadan değil.
nerden bilsin anadolu insanımın sıcacık tandır ekmeği gibi yüreği olduğunu
nereden bilsin..
burcu ,burcu muhabet kokduğunu
nereden bilsin
buhar dumanın safca safrulduğunu....
süslü püslü ,sonradan güzel türkcemize sokuşturulmuş
kelimeleri kullanmak marifet değil.
marifet okuyanı sıkmayan anlatımdır.
daha önemlisi içeriğidir.okuyanı düşündürmek bir şeyler anlatmaktır.
ben çok beğendim yüreğine,ellerine sağlık
bacııııım.
saygılarımla