YORUMLAR
Sayın Hocam,
Aynı kalitede. aynı akıcılıkta, aynı güzellikte 101 DALMAÇYALI.
Kırmızı kurdelayı, çoktan hak eden güzel yazınızı ve düşüncelerinizi bu denli oynak tutabilmenizi kutlarım Hocam.
Aykırı insan yaşamını .öyle güzel yorumluyorsunuz ki .menajman derslerine, örnek konu olabilecek kadar kaliteli konular çıkıyor ortaya.
Saygılarımla.
Kemnur
Ava gideni mi avlamislar bur da ne :)
Tebrikler
okunan eski dolandiricilik sahneleri simdilerde unutulmaya yüz tuttu ama yenileri var merak etmeyin
net üzerinden soyulmalar e-kart ile:)
Neyse Allah gelsin haklarindan !!
saygilar kaleme bolca.
Kemnur
Kemal Bey Selamlar
101 gün oldu demek ben 19 da ya ne yazacağım diyorum.Aramızdaki fark helal olsun kurdelanızda pek yakışmış tebrikler
Paşazadeye bak sonunda kadere boyun eğdi ne yapsın çocuk. Öyle boy uzatma metodu varsa ben ile büyük kızım derslere katılalım bir mezuralık boyumuz var arkadaşı tam hainmiş yemek yediği kaba pisliyor merakla devam edeceğiz
Saygılar
Kemnur
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
insanlar kendilerindeki eksikleri tamamlama yapma peşinde olunca böyle uyanıklara da pazar çıkyor
Kemnur
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
Abim her zamanki gibi harikaydı.Eline yüreğine sağlık.
Bu bölüm beni en çok gülümseden bölümdü dersem yeridir.Paşazadenin masanın üstündeki okuduğu yazılar çok komikti. Bu arada Dilaverin kırmızı biberleri ve beslediği kanaryaları ve gelecek olan italyan heyeti de merakla okumak için bekliyorum....
Tekrardan eline sağlık....Saygılarımla...Esenkal....
Kemnur
Tebrikler değerli dost.
Kurdelayı takmışsın 101 de...Vay beeee...Yüzbir gün oldu bu diziyi okumaya başlayalı ha? Zaman nasıl da su gibi akıp gidiyor. Öyle görülüyor ki ikinci dalyayı da diyeceksin.
Haydi hayırlısı bakalım. Kolay gelsin.
Selam ve sevgilerimle.
Kemnur
Tebrik ederim.Yazınızın zaten güne düşeceği belliydi.Yazınızı bu gün bir arkadaşıma dahi okudum.Çok eglendik aramızda.İyiki yazmışsınızda bu kadar eglenmemize sebep oldu:)Yüreğinize saglık.Saygılarımla.
Kemnur
nuray telli
Gazetede okumuştum ,adam dolandırmış insanları yüklüce para,dolandırıcıya soruyorlar neden yaptınız diye ,cevap veriyor gayet ciddi bir biçimde ve oldukça fütursuz.
-Memlekette bu kadar salak varsa ben ne yapayım diyor..
.
Kemnur
Sitede sizin gibi usta kalemlerle olmak gurur verici...
Anlatım su gibi ve zenginliğinin kıyılarında dinlendirirken heyecan verici anlar yaşatan cinsten...
Kutluyorum...
Kemnur
bu seri hakkında daha fazla iltifat etmeye ne hacet..
emek ortada saygıyla eğiliyorum..
sizden farklı konularda öykülerde okumayı istiyorum..
selamlarımla..