Kim inanır
O değil de;
Babalar kız çocuklarını satıyor. Kimisi kumar borcuna kimisi malına mal katmak için. Sonrasında o küçücük çocuklar hamile kalıyor ve çocuğun çocuğu oluyor.
Satan hayvan biyana, alan hayvana ne demeli! Hem de bazen ikinci üçüncü karısı olarak...
Gerçek hayvancıklar, sizlerden çok samimi anlamda özür diliyorum. Siz insan-hayvanlardan çok daha asilsiniz. Size saygım sonsuz...
Bu adamları Taksim’de teşhir etmek lazım. Gelen geçen yüzlerine tükürsün...
Aslında bu olaylara en büyük tepkiyi ADAM gibi adamlar vermeli. ADAM gibi babalar vermeli...
Cezalar ibreti alem için satana da alana da öyle ağır olmalı ki cezayı alan bile beğenmeli...
Esef bile sizden utanç duydu da gelmedi!
O değil de;
’Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı Gıda ve Kontrol Genel Müdürü İrfan Erol, sütlerde bozulma tespit etmediklerini açıkladı.’
Yakışıklı jönümüz Kadir İnanır en son neye inanmıştı! Müsaitse gelseydi de bu habere de bi inanıverseydi... Hayrına...
O değil de;
Altındaki düşüş sürüyormuş. Altın dedim de, bir banka reklamında gördüm... inanamadım...
’Üstüne yatmayın, altına yatırın’ diyordu.
Reklamın iyisi kötüsü olmaz derler ya, bal gibi de oluyor işte... Şekil A’ya bkz.
O değil de;
İzmir birkaç gündür sallanıyor. En son sabah sallanmış. İzmir’li ve ben çok huzursuzuz...
Sonrasında da Kütahya ...
Deprem Kütahya başta olmak üzere Eskişehir, Bursa, Afyonkarahisar, Uşak, Balıkesir, İzmir ve Çanakkale’den hissedilmiş.
İnsanlar sokağa atmış kendini. Bazı duvarlarda çatlaklar oluşmuş. Okullar 1 gün süreyle tatil edilmiş.
İzmir ve Kütahya depreminin şiddeti aynı. Allah beterinden korusun. Çok geçmiş olsun.
O değil de;
’İzmir’in kavakları/dökülür yaprakları/bize derler çakıcı/yar fidan boylum/yıkarız konakları’
O değil de;
İyi bayramlar.
YORUMLAR
"Her kör satıcının bir şaşı alıcısı vardır" derler. Alan olmazsa kim satar?
Ahali tatlı uykusundan uyanmasın diye sallıyorlardır memleketi.
"Dandini dandini dastana, danalar girdi bostana..."
Kadir İnanır mı bilmiyorum, ama ben artık her habere inanmıyorum.
Konular can alıcı... Anlatım güzel... İzmirin kavakları hepsinden güzel.
Selam ve saygılarımla.
Esma KAHRAMAN
sevgiler Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
:) huni arkadaşıma kocaman sevgilerimle.
Esma KAHRAMAN
Hanımefendi resmi açıklama yalansız olmalı ki; Kadir Bey de inansın.
Kızların erken satışları aleni hale getirildiğinden gündemde yer alıyor.
Yoksa olay; 1000 bilmem kaç yıldır kılıfına uydurulmuş legal faaliyet.
Depreme gelince ; İzmir ve Kütahya 5 olunca Ayvalık 'ta 3.5 atıyor/oluyor diyecektim klavye sürçtü pardon. Ben de geçmiş olsun diyor saygılar sunuyorum.
Esma KAHRAMAN
sevgilerimle.
Öyle lanet insanlar var, ne yazık ki. İnsan evladını nasıl satar, anlamak mümkün değil! İzmir sallanmış, ama ben hissetmedim. İnşallah sadece sallanmayla kalır, böyle. Saygılarımla
Esma KAHRAMAN
ya onlara insan demiyorum artık... hayvan bile denmez onlara...
sevgilerimle.
Segili Esma
Bu gün yazdıkların gerçekten de Esef kardeşimizi de aşıyor. Böyle durumlarda Lanet bir kardeşimiz var onu çağırıyoruz biz genel olarak.
Türkü Dersim için ama İzmir ve Kütahya içğin de söyleyebiliriz:
Dersim bir dağ içinde/ Gülü bardağ içinde / Dersim'i hak saklasın / Bir yarim var içinde
Selam ve saygılar
o değilde şeker
kızkendi
kendi bile güldü tükürdü onlara
daha liseye giderken evlendi
şekerçi amcalar şeker verdi utanmaz pislikler...
bende dinledim diplomsasıyla demli çayları pişirmesini öğrenen ustaları
Ret Kit gibi hızlı olsamda çeksem silehımı daltonlara..
Rintintin şahitindeki tek dostumla...
O değide mazota zam gelcek gene Düldül ot yesede..
Deh işte deh...
O değilde,
siz hep bana size Teşekkür etmemi unutturacaksanız neredeyse
allahtan ağzımda geviş getiren dişlerim var....
SAYGILARIMLA...
her zaman ki bayramlığımızda...
DİLEK YILDIZI tarafından 5/3/2012 11:26:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
Esma KAHRAMAN
:) iyi bayramlar Sayın Yazarım.
DİLEK YILDIZI
huni almak paraylamı...aranızda olduğum için deli gibi sevinçliyim..
iyi bayramlarımız hiç bitmesin ...