- 666 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YEŞİL' İN FERYADI !!!
Bir toprağın tohumla birleşmesiyle başladı sevgimiz. Küçücük bir bulutun gözyaşlarıyla büyüdü aşkımız. yıllar geçtikce kıskanmaya başladılar sevgimizi, aşkımızı...
Önce sana zarar vermeye başladılar, hergün üzerini çiğnelediler, taş attılar, kazdılar; ama sen vaçgeçmeden sevmeye devam ettin beni... anladılar senin benden vazgeçmeyeceğini, bana başladılar bu sefer... önce dalımı kırdılar, sonra zevk olsun diye taşladılar, üzerime çıkıp tepindiler; ama bilmiyorlardı ki senden ne olursa olsun vazgeçmeyeceğimi...onu da anladılar, birbirimizden vazgeçmeyeceğimizi, her geçen gün büyük bir aşkla kucaklıyordun beni. her geçen zaman sana olan sevgim kat kat büyüyordu.
Bu mutluluk uzun sürmedi, ayırmanın yolunu bulmuşlardı. iş makineleri iin içine girdi. yaşlı gözlerle baktım sana... bu sefer kararlıydılar bizi ayırmaya. kökünde çözüp bitirmekti işi... yaptılar. başardılar. ayırdılar bizi birbirimizden, yerime beton binalar diktiler, aşkımızın üstüne... sende istememiştin ne kadar kabul etmemeye çalıştıysan sende başaramadın.. onun için sevgilim SENDEN AYRI OLMAKTANSA BEN ÖLMEYİ SEÇTİM...
şimdi anladınız mı neden daldan kopan veya kökünden sökülen bir yeşilin kuruduğunu !!!