- 1281 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ugur Mumcu Anısına
UGUR MUMCU 24/01/12
Bu gün yine aynı acıları anımsatan gün. UGUR MUMCU’nun katledilişinin yıldönümü. Aracına yerleştirilmiş bir bombanın patlaması sonucu hayatını kaybeden Ugur Muncu ’yu dostları,sevenleri hep yaptıklarını tekrar edip evinin önünde ailesiyle tepkilerini dile getiriyor.Bir türlü katil(i)leri yakalanamadı. Bunun yanı sıra 19 O cak’ta Hırant Dink, 24 Ocak’ta Gaffar Okan cinayetleri bile hala meçhul. Bu gün yapılan tek şey yazar,aydın,bürokratların fikir yürütmek üstü kapalı suçlamaktan öteye gitmemektedir. Yitirilen canların çalınmış hayatlar,yaşamlar kimsenin umurunda degil. O günlerde ülkeyi kan gölüne çevirenler bu gün gerine gerine koltuklarında kürdan çigneyerek kıç büyütüyorlar. Bazende geçmişi üstü kapalı o zamanlar yanlışlıklar olmuştur diyerek kendilerini masum sıfatıyle savunurlar. Cesareti olmayan susmayı tercih ediyor.Peki bu kişilerin vijdanları rahat mı acaba ? Demekten kendimi alamıyorum. Fakat vijdanı olsa yaparmıydı diyenleride duyuyorum.Osmanlı saltanatından dünyaya nam salan bir millet evladı olarak gurur duyuyorum. Oysa ATATÜRK’ün kurdugu CUMHURİYET çocugu olarakta kalleş pusularda yitirilen ve yeri doldurulmayanları katledip şehit eden vahşilere göz yuman,koruyan ve mevkilerle şereflendirip ödüllendirenleride şiddetle kınıyorum.kınıyacagımda. Artık katliam cinayetleri dursun durdurulsun.Adalet nerdeyse mutlaka bir gün çıkıp gelecek. Ya da biz getirelim Bekleyelim bekletelim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.