YORUMLAR
Değerli Arkadaşım.
Öncelikle Halil Sezai'yi Can-ı Gönülden kutluyorum. Allah Onu ve diğer evlatlarınızı sizlere ve millete bağışlasın. Umarım başarıları artarak devam eder.
Yazıya gelince: Gerek bu günün, gerekse dünün ğparasıyla 15 milyar oldukça fazla para ve de bunun kantinde garsonluk yaparak, dilekçe yazarak kazanılmış olması biraz abartılı olmuş gibi geldi bana. Çünkü hapiste fazla kalmadığı gibi uyuşturucu ve benzeri pis işlere bulaşmadan bu parayı biriktirmiş olması bilmiyorum...Bana imkansız gibi geldi.
Yapmayı düşündüğü dümeni ise henüz tam anlayanadım. Bir sonraki bölümde sanırım daha net anlayacağız. ( Hesap kitap işlerine oldum olası kafam basmaz )
Selam ve saygılarımla.
Kemnur
Hocam önce tebrik ederim sizleri (anne, baba) ve oğlunuzu. Başarılarının devamını diliyorum.
Paşazade için ne diyeyim hakkında hayırlısı olsun. Allah doğru yoldan ayırmasın diye dua ediyorum ama gidişat hiç güzel değil. Her zaman ki gibi çok güzeldi. Saygılarımla...
Kemnur
Hocam, öncelikle gayretli ve başarılı evladınızı şahsınızda tebrik ediyorum...Farklı ve kalıcı olmasını temenni ederim ki öyle görünüyor...Rabbim yolunu açık etsin...Yazıya gelince yüzler klübünün ilk üyesi oldunuz zannedersem...Bildiğim kadarıyla sitede yüz rakamını başkası görmemiştir...Ben jürinin yerinde olsam nazar boncuklu kurdelayı sırf bu yüzden takarım...Başarısı ve akıcılığı zaten var....Tekrar geçmiş olsun dileklerimi sunar nice yüzler görmen dileğiyle
Erzurumlu Selim tarafından 5/3/2012 7:45:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kemnur
Biz yokken demek Paşazade içeriden çıkmış. Volesini atabilecek mi? Bakalım. Macera gidiyor, yine Hocam. Ellerine sağlık.
Bu arada ödül de haklı yere gitti. Halil Sezai hak etti. Saygılarımla
FARQİN2101 tarafından 5/3/2012 4:17:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kemnur
Kemnur
Bir babanın evlatlarından beklediği tek şey onur duymak Kemal'in oğlu Halil Sezai yerine Halil Sezainin babası demeleri. Size imreniyorum ne mutlu Allah yolunu açık etsin. Bütün evlatlarımızla gurur duyalım inşallah. Bende çocuklarınla gurur duyan bir anneyim. Şükürler olsun.
saygılar
Kemnur
haili sezaiyi yürekten kutluyoruz...ne kadar gururlansan azdır usta işte meyve olgunlaşıyor paşazadede adam atlatabilirmiş.... saygılar
Kemnur
HALİL SEZAİ KARDEŞİMİ BİR KEZ DAHA KUTLARIM.
Bu arada 100. bçlümü okumanın sevincindeyim.Her zamanki gibi bu da harika olmuş.
Daha kanarya macerası bitmeden paşazadenin planı ne diye merak ettim şimdiden.Nr yapacak acaba onuda bekleyip görececğiz artık.
ABİM ELLERİNE SAĞLIK...SAYGILARIMLA....ESEN KAL...
Kemnur
Kemnur
AYSE 09
zaten dolaplar dönüyor yeterince