Sen Ölmedin Sevgilim
Çok kırgınım sana . Alışamadım gidişine . Kaldıramıyorum yokluğunu . Aslına bakarsan sen gitmedin . Aslında beni kandırıyorlar . Herkes bir olmuş bizi ayırmaya çalışıyor .
- Geleceksin !
- Biliyorum ...
O kadar çok söz verdik birbirimize , bunları tutmadan gitmezsin sevgilim . Ben hep seni bekliyorum o köşe başında .
- Geleceksin !
- Biliyorum ...
Sen ölmedin sevgilim . Bırakıp gitmezsin sen beni . Geleceksin diye çay koydum , en sevdiğin cipsi koydum ve bizi anlatan filmi hazırladım ... Birazdan bu kapıdan gireceksin .
- Geleceksin !
- Biliyorum ...
Yokluğunda yatağımı toplamayı , çay demlemeyi , yumurta kırmayı ... öğrendim sevgilim . Kızma diye yapıyorum artık sen gel yeter ki . Arada sırada gittiğini unutuyorum sevgilim bir bardak su istiyorum . Sonra tekrar aklıma geliyor . Üzülmüyorum ama sevgilim . Güçlü duruyorum . Gelirsen beni böyle görme , sözümü tutayım diye sevgilim .
- Geleceksin !
- Biliyorum ...
Resimlerine bakıyorum . Bağırıyorum , çağırıyorum ama ağlamıyorum sevgilim . Beni böyle güçsüz görme istiyorum . Öyle görürsen trip atamam gittin diye . Güçlü durmalıyım bu yüzden sevgilim . Sonra diyorum ki ;
- Geleceksin !
- Biliyorum ...
Diyorum ; Gelecek ! Ölmedi sevgilim . Herkes suratıma bakıp ağlamaya başlıyor aptalca . Sen olduğunu düşündükleri ve senin adın da birinin mezarını yapmışlar . Oraya gidecekmişiz sevgilim . Ziyaret-miymiş neymiş onun için gidecekmişiz . Neyse sevgilim gelirsen anahtar paspasın altında , ocağın üstünde de yemek var . Görüşürüz sevgilim . Şimdi gitmem lazım HOŞÇAKAL ...
- Geleceksin !
- Biliyorum ...