- 1617 Okunma
- 15 Yorum
- 0 Beğeni
Zamanın ucu
Bazen ağır akar zaman.Bazen tutup ucundan yakalamaya çalışırız . Yapılacak işler, yahu ne zaman akşam oldu demeler, vaktim olmuyor diye yakınmalarımız alır gider başını .Bazen bırakırız oluruna, çizdiği yolu izleriz.Bazen dünyanın afili yaşamına kapılırız düşünmeden yaşarız yarını..
Bazen gözlerimizi kapatıp dilediğimizce hayal kurarız,bir dilek tutarız dönen zamanın başında bir mumu üflerken.
Bir mutluluk yolu serilir önümüze. Üstelik öyle bir yol ki baharı karşılarcasına şen. Kır kahvesinde yudumlar gibi yudumlarız sevgiyi ,çam kokusu çeker gibi aşkı çekeriz içimize.
Bazen ağır akar zaman ,bazen yakalarız ucundan..Geçte olsa.
YORUMLAR
Zaman avuçlarımızdan hızla akıp gidiyor sanki çağlayan gibi.
Ama ne olursa olsun iyisi de kötüsü de rüzgar hızıyla geçiyor. Önemli olan geçen iyi zamanların tadını alabilmek ve ne olursa olsun yaşamdan zevk alabilmek, olumlu bakabilmek yaşama ...Aslında benim anladığım hep o an var anı yaşamak....Ne geçmiş ne gelecek hep şimdili an , yaşadığım an...
Sevgilerimle Nazlıgül ama isterdim ki en mutlu olduğum anı durdurabilmek...
nazlıgül
canandemirel
Zaman belki en iyi ilaçtır gönüle.Bir şeyleri yakaladığımızı hissederiz,yaklaşırız,heyecan duyarız...Sonra derin bir hayal kırıklığı bize merhaba der,sürprizini her zaman yanında bulundurur adeta zaman.Ya da kader diyelim,adı her ne ise o...Bir şeyler bizden alır götürür bir şeyleri...Gençliği,sabrı,sevgiliyi,makam ve mevkiyi...En acısı da heyecanı,yaşama ve sevgiye dair...
Bazen de;"Bazen ağır akar zaman ,bazen yakalarız ucundan..Geçte olsa." dediğiniz gibi.Geç te olsa yakalayabilmek gerekir...
Öyle olmasaydı bu yazılanların da bir değeri kalmazdı herhalde...
Kutlarım Nazlıgül Hanım güzel paylaşımınızı...
nazlıgül
teşekkürler..
zaman her şeyin acele etmeden irdelenmesi için gerekli olan bir süreçtir. kutlarım hocam anlamlı bir yazıydı...
Adem Güngör
Ne güzel bir konuyu ele almis saire...
"zamanin ucu"
Kah bekleriz zamani kah kosariz pesinden...ama o hep bildigini okur....
O hic dur durak bilmez akar gider kendi rayinda..lakin biz onu an gelir durdu sanariz an gelir uctu sanariz.. Dokuz donludur zaman..herkese göre farkli kiyafete burunur
Hapisanedekine gore farkli hastanedekine gore farkli hatta sevgiliyi beklerken farkli gelir bize
Ucu yok ki zamanin tutulacak olsun kayip gidiyorsa balk misali
Bazan Saatler ya zemberek kirdi ya da pilini atti sanariz bazan da su gibi akti yil iron gibi ruzgar gibi gecti sanariz...
Bence icinde bulundugumuz ani dolu dolu yasamak ve yasatmak gerek
Sonucta zaman ne tac ne tahtlari ne genclikleri yemedi mi?
Dogru mu? Saygideger saire
Tebrik ederim yazan yureginizi
Erdemce