- 572 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
1... MAYIS SONRASI
Evet bu gün 2 MAYIS dünden bu güne ne değişmiş oldu acaba?? İşte çelişkili bir bayram kutlaması daha geçti .... İnsanlar sadece onlara ne sunuluyorsa onu kabul ediyorlar ellerindeki fırsatları güzel bir şekilde faliyete geçiremiyorlar..
Hani bu söz konusu işçi bayramı her seferinde ölüm vahşet kavga yada bir yıkım olmadan kutlana biliyormu?... İşte bunu bile başaramıyoruz her seferinde kendi kazançlarımızdan geri ödedigimiz vergilerle ve zamlarla yapılan yollara ve daha bir çok yerlere zarar veriliyor;
Bunlar insanların içlerinde biriktirdikleri hırsları yada sadece zarar verme duygularıyla hareket eden kişilerin bir göstergesidir...
Bu kutlamalar işçilerin haklarını istemeleri ve kendilerini savunma daha iy bir yaşam istemek için güzel bir fırsattır; ama bunlar hep arka pilanda kalıyor sesini duyurmak yerine daha kötü düşünceler ve amaçlar ortaya çıkıyor ..
EVET:Sorarım herkese iş yerlerinin zarar görmesi yada herkesin ortak kullanım alanlarına zarar vermekle insanı eline ne geçer?:
; Aksine ;EEEBE; kardeşim;
Bu zarar yine hepimizin yani işçi olan emekçi olan yada okumuş ama istedigi halde meslegini yapamayan hak sahiplerinin cebinden çıkmıyormu??
Bunlara kim cevap vermek ister sizce ; bizler önce kendimize çeki düzen vermeliyiz ki hakkımızı almak için başkalarının hakkına emeğine zarar vermemeliyiz; başkaları yeterince bizlere zarar veriyor kendi kasasını dolduruyor ..
Ya birde bu gereksiz bayram kutlamalarında ölen kişilerin geride bıraktıklarını gören bilen nasıl bir hayat yaşadıklarını düşünen varmı ?? aramızda;
Bizler aklımızla ve mantığımızla hareket etmedigimiz ve birbirmizin hakkını gözetmedigimiz süreçe bunlar hep var olacak ve bir adım bile yol katedemeyiz olduğumuz yerde sayarız ve buda bazılarının işlerini kolaylaştırır;...
HER ŞEYDEN ÖNCE ;İŞÇİNİN ;EMEKÇİNİN, HAKINA SAYGILI OLMALIYIZ ...HAK EDENE HAKKINI VERMELİZ....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.