- 933 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEN
Bir gün daha geçti sensiz,oysa benim her günüm ,her saatim,her dakikam,her saniyem seninle geçiyor.sabah gözlerimi seninle açıyorum,ilk sana günaydın diyorum,kapıdan dışarı çıkarken seni çekiyorum içime.attığım her adımda ,aldığım her nefeste sen geliyosun aklıma.yoğun iş temposunda seni düşünerek dinleiyorum.hemen akşam olsa seni uzaktanda olsa bir saniye olsa görsem diyorum.bana hasta ruhlu veya saplantılı biri diyebilirsin bazen ben bile kendimi anlamıyorum,kendimden şüphe etmeye başladım,deliriyormuyum diye.
Bazı günler o kadar dayanılmaz bir hal alıyor ki sensizlik,kalp atışlarım hızlanıyor,yüreğim dışarı fırlıcakmış gibi oluyor,boğazım kuruyor,ellerim terliyor,yüreyemiyorum.ya diyorum karşısına biri çıkarsa,kızım sana aşığım derse;sende ona bende sana aşığım dersen diye, o kadar çok korkuyorum ki.
Doktora gittim;neyin var şikayetiniz nedir diye sordu.seni anlattım.
ben karşılıksız bir sevdaya vuruldum doktor hanım.gecem de gündüzüm de hep gülüm var aklımda.içtiğim sigara da ,sarhoşluğumda hep o ,hep o.söyle doktor hanım sen bari bana doğruyu söyle.delirmişmiyim.Doktor hanım;sen ümitsiz vaka’sın dedi.senin i,lacın burda değil dedi.
Benim hastalığım sensizlik,ilacım ise SENsin.sen futbolu sevmezsin ben ise koyu bir beşiktaşlıyım ve Beşiktaşın bir marşı vardır.SEN BENİM HERGECE EFKARIM,GÖZÜMDE Kİ YAŞIM ,SİGARA DUMANIM diye,evet sen benim hergce efkarımsın,sigara dumanımsın,her seferin de seni çekiyorum içime.bıraksam uçacaksın,bırakmasam ölürüm.benim için ölmek de sorun değil ama sensiz diğer taraf bile çekilmez olur bana.hergece evinin karşısında seni bekliyorum,gelmeyeceğini bildiğim halde seni bekliyorum.içimde bir umutvar hala belki birgün sende beni seversin diye.(özür dilerim haddimi aştım yine).sen benbi hiç sevmemiştin,sevmeyeceksinde.Sevme beni zatenbünyem bunu kaldırırmı bilmiyorum.biz böyle devam edelim.
Sen beni arkadaş olarak gör;
Ben ise seni tek gerçeğim olarak.
ŞİŞŞŞT GÜLÜM KENDİNE İYİ BAK.
SENİ SEVİYORUMMMMMMMMMM
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.