TANRI'YA HAKARET!
bismillahirrahmanirrahim.
bu yazının taslağı büyük hakaretlerle dolu idi.şimdi sözünü edeceğim şahıs sabrımı taşırmıştı.aklımı aşan sözler kullanmıştım.fakat islamiyet,-imansızlara karşı da olsa-hoşgörü dinidir.
sildim bütün hakaretlerimi,olayı ve görüşümü anlatıyorum yalnızca:
sevilay tükselir adlı kişi,haber türk’ün "olaylar ve gerçekler" adlı programında sudan’ın geri kalmışlığından bahsederken kullandığı cümle şu idi:"gerçekten çok gerideler.’bismillahirrahmanirrahim’diye konuşmalarını açıyorlar."!!! işte sabrımın taştığı yer,işte yazının sildiğim kısmı!
bence,hac ziyaretlerinin şeytan taşlama kısmında,şeytan oradaymış gibi sembolik taş atılacağına,dinimize hakaret eden,tanrıya hakaret eden bu somut şeytanı oraya bağlayıp taşlamak en doğrusu olur.
YORUMLAR
Rbbimiz ALLAH gayrısı boş.İblis iblisliğini yapacak elbet.Yanlız,bu iblislere de ALLAH hidayet versin.Onlarla
İslama yakışır bir şekilde mücadele etmek lazım deyilmi
efendim.Bazanda boşverip kaale almamak lazım.
Selam ve dua ile.Allah nur'unu tamamlayacaktır.Gevşeme
yin,umutsuzluğa düşmeyin.
Dinsiz olunması müslümanlığa *ok atan kesimi savunmayı gerektirmez. Recm'e çağdışı diyenler çağdaş görülen Avrupa'nın ve Amerika'nın kanlı tarihini incelesinler hatta vazgeçtim televizyonu açsınlar heme şimdi evet şimdi. Giyotin'i ve benzerlerini hangi çağdaş insanların bulduğunu görsünler.
-her dine ve dinsize saygım vardır ama kimse kimsenin bahçesine basmaması şartıyla-