Aşk'ı Yaşamak
Yıllardır sevmeye,sevilmeye hasret yaşamak ne demektir bilirmisiniz?
Hayatınız bomboş,herşey anlamsız,hiç bir şeyden zevk almadan yaşamak ne kadar da kötüdür.
Sevebileceğin birini ararsınız hiç durmadan,
ama öylesine bir sevgiyle değil,iliklerine kadar onun benliğini,varlığını hissedebileceğin bir sevgiyle sevmek için,yürekten sevmek için ararsın onu.
Yıllar geçer ne sen onu,nede o seni bulamaz,birbirinizi arar durursunuz.
Birgün bir mucize olur,bir tesadüf sonucu onunla tanışır ve karşılaşırsınız.
Evet yıllardır aradığın iliklerine kadar onun benliğini,varlığını hissedebileceğin,yürekten seveceğin kişi karşında duruyordur.
İlk karşılaşma anında alınan elektrik yürekler arasında bağlanmanın bir işareti olarak duygu yoğunluğunda adeta boğulursunuz ve titrersiniz.
Hakikaten o an,onun varlığını iliklerinize kadar hissedersiniz.
Artık her anınız onunladır,o yanınızda yoksa bile onu yaşarsınız her an.
Damarlarınızda akan kan,kalbinizde atan can olmuştur sizin için.
Onun için şiirler yazarsınız,yüreğinizin feryadı olarak.
Bir an önce ona kavuşmak istersiniz.
Oda sizininle aynı duyguları yaşıyordur o anlarda.
Yüce Yaratanın insanların yüreklerine verdiği kutsal aşk o anda aranızda filizlenmeye başlamıştır.
Artık birbiriniz için ayrılmaz birer parça olmuşsunuzdur.
Aşkınızı yaşamaya başlamışsınızdır artık.
Sevmek ve sevilmek çok yüce bir duygudur.
Bu duyguyu yaşayanlar,Leyla ile Mecnun’un,Kerem ile Aslı’nın,Ferhat ile Şirin’in yaşadıkları aşkı hissederek yaşarlar.
KIRIMLI
YORUMLAR
keşke iki tarafta da masumiyet olsa aşk için.. güzel yazmışsın emeğine fikrine yüreğine sağlık..
KIRIMLI
Ve aşk tertemiz masum yaşanır teşekkürler.
leb-i şima
aramakla olmuyorki kader birleştirmeli bazen yüce duyguyu hiç üzmeden kırmadan yaşamak başarmak zor biraz umuttur ama içimizdeki olurya bulabilirmiyiz diye ararız hep inş bir gün bulmak dilegiyle yuregınıze saglık