- 626 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İŞÇİ BAYRAMI DİYORLAR BUNA
İnsanlar yılın on iki ayı çalışıyor hakkını alamıyor bir de bayram adı altında kutlama yapılıyor. Hep bir aldadmaca hep bir sömürme bu tür kutlamalar.
Bir iş veren bu ülkede çalışanına hakkını tam olarak veriyormu? hiç sanmıyorum. Kim biliyor kaç işçi evinde rahat yaşıyor kaçının çoluk çocuğu istediği gibi bir hayat yaşıyor bundan kacımızın haberi var . daha dün deyilmiydi suda bogulan TEDAŞ işçisinin FATURASINI ödeyemediği için elektiriğinin kesildigi..
Şimdi sorarım bu nasıl bir işçi bayramı?
Önce biz bu ayıplarımızı kapatalım ÇALIŞAN EMEKÇİLERİN emegini hakkıyla ödeyelim ki içimiz rahat etsin ama nerde bunların olması için insanların değerini bilmek gerekir...
Bugün bir işçi nerden baksak hiç maaş almadan boş yere çalışıyor gibi; çünki aldığı maaşın hepisini geri veriyor bunlar ev kirası, faturalar banka taksitleri tabiki kart varsa birde çocuk okuyorsa işlem tamam ve mutfak masrafına bir şey kalmıyor ; garibim bekliyor yine gelecek ayın maaşını ; el elde baş baş ta kala kalıyor üstüne yetmiyor birde maş gidip eşten dosttam yada arkadaştan BORÇ istiyor;,,EEE ; NERDE BU İŞÇİNİN BAYRAM KUTLAMASINI YAPACAK ZAMAN???????????
Bir başka yarada sigortasız çalıştırılanlar işte bunlar iş bulmadan yada bir işe başladıkları andan itibaren ölüm kağıtlarını çıkaranlardır ; yani iç yaşamamışlar boşa çalışanlardır....
İşte iş verenlerin en çok sevdigi kesim bunlar ne bir sorun çıkarırlar nede tazminat isterler işte ölselerde bir önemleri yoktur sadece ölmüş olurlar...
YA birde okuduğu ve bir MESLEK sahibi old uğu halde iş bulamayan çalışamayan kişiler hangi katogoriye girmeli sizce?
Bunların bayram yapmaya hakları yokmu ?
HAK EDENE HAKKINI İŞ İSTEYENE İŞ VERMEYEN SADECE TORPİLLE HAYATINI SÜRDÜRENLERMİ KAZANMALI BU ÜLKEDE???
ŞİMDİ SORARIM SİZE BU NEYİN BAYRAMI?
Atalarımızın dediği gibi deliye hergün BAYRAM .....
BAYRAMDAN ÖNCE HAKLIYA HAKKINI İŞ İSTEYENE İŞ VERİNKİ HERŞEY YERİNİ BULTUN ...İŞTE O ZAMAN KUTLAMA OLUR BAYRAM OLUR AÇ SEFİL YADA BU KADAR İŞSİZLER OLMAZ....
YORUMLAR
Değerli Arkadaşım.
Bayramlar korku ve dehşet günleri olmamalıdır. Pek ala...Her sene 1 Mayıs günü geldiğinde niçin korku içinde '' Acaba ölen ya da yaralanan oldu mu '' haberlerini bekliyoruz? Acaba bu 1 Mayısta olay oldu mu diye bekliyoruz? Niçin 1 Mayıslarda mesela ben Kadıköy sahiline inemiyorum. Nasıl bir bayram kutlamasıdır bu?
Niçin 1 Mayıslarda alanları Ay yıldızlı al bayrağım değil de korkutucu bayraklar, flamalr dolduruyor. Bu işin bir yönü
Öteki yönünü de siz belirtmişsiniz zaten...Basit bir gölette çırpına çırpına ölen bir TEDAŞ görevlisinin elektriği çalıştığı kurum tarafından ''Borcu '' gerekçesiyle kesiliyorsa 1 Mayıs bu ülkede Bayram değil yas günü olarak anılmalıdır ( Kutlama değil, anma olmalıdır ) derim ben
Anlamlı yazınız için kutlarım
Selam ve saygılarımla.