Yaşlandım artık
O değil de;
Arkadaşlar; ahanda buradan ilan ediyorum, ben yaşlandım artık...
Bir sitede yazdığım iki farklı rumuz var ve iki farklı mail. Ne zamandır girmediysem artık... Bunların şifrelerini hatırlayamıyorum. Hal böyle olunca da kendi sayfalarıma giremiyorum.
Beter olayım! Neyime gerekti ismim dışında iki farklı rumuzla yazmak... Yaa laf aramızda da, iyi de oluyordu be... Her telden çalıyordum...
Nasıl etsek bilmiyorum ki... Şimdi site yetkilisine mektup yazsam selam etsem, ’işte o yazıların sahibi benim, amma velakin şifrelerimi unuttum. Bi yardımcı olsanız da...’ falan filan desem... muhtemelen, ’hadi canım sende... cıx, sen değilsin o’ derler.
O değil de;
Yaa, bütün bunların sebebi bu site! Buraya girdim gireli oraları unuttum. Belkide mailimi çalmışlardır diye düşündüm, geri almaya çalıştım. Orada da bimilyon tane soru soruyorlar. O’nları bilsem zaten kendi şifrelerimi hatırlarım.
Yok, en sevdiğin arkadaşın, en sevdiğin öğretmenin, en bilmem ne... hey Allam ya!
O değil de;
’şimdi uzaklardasın/gönül hicranla doldu/hiç ayrılamam derken/kavuşmak hayal oldu’
O değil de;
İyi bayramlar.
YORUMLAR
Ah Esma ahhhh.
Bu unutkanlık konusu sadece şifreyle ilgili olsa ne kadar güzel...Bak ben ne yapıyorum. Yağda yumurta yapacağım. Sıvı yağ kullanıyorum. Sıvı yağ buz dolabında değil tabii ki. Neyse yağı tavaya döküp ocağı yakıyorum. Sonra Buzdolabının kapağını açıyorum ve başlıyorum düşünmeye: Ben buradan ne alacaktım diye. Bir güzel ciğerleri üşüttükten sonra nihayet aklıma geliyor...Hah tahin helva alacaktım...Helvayı alıyorum. oturup yemeye başlıyorum..Bir bakıyorum ki yağ yanmış....
NOT: Bu anlatığım bir hikaye değil..Aynıyle vaki...
O değil de ...
Beterin beteri var/ Haline şükret dostuuuummm..
Selam ve sevgilerimle
Esma KAHRAMAN
keşke helvayı yumurtadan sonra yeseydin. :)))) hem yağ da yanmamış olurdu...
:))) sevgilerimle.
Uzun zamandır girmediğiniz bir site demek ki o kadar da önemli değilmiş. Boşverin, burada sevenleriniz çok nasılsa.
Esma KAHRAMAN
Hanımefendi bu yolda yalnız olmadığınızı duymak biraz ferahlatmıştır.
Ben de PANAROMİA da şifremi karıştırdım üç ay uzak kaldım.
Bir arkadaşın yardımıyla kavuştum.
O değil de ; uzaktakinden mektup yok mu ? Hüzünlü şarkılar söyletiyor :((
Tebrik eder saygılar sunarım.
Esma KAHRAMAN
'ne mektup geliyor ne haber senden
söyle de bileyim bıktın mı benden
her akşam güneşin battığı yerden
gözlerin doğuyor gecelerime'
:) sevgilerimle Sayın Yazarım.
Şifre gerektiren her yerde sizden zorla şifre aldıktan sonra eklerler: Şifrenizi bir yere yazmayın, kimseye söyleyemeyin.
Derim ki: Yazın şifrelerinizi bir kenara. Yoksa başa çıkamazsınız. Her yer, herkes sizden bir şifre istiyor, her biri kendine göre kriter getiriyor. Şifrelerinizi yazdığınınz listenin bulunup başınıza bela açma olasılığı, unuttuğunuz ve unutacağınız şifre sayısından daha az.
Aklıma Foucault Sarkacından bölüm geliyor:
"Do you have the password?"
I typed "No". It worked, I was in.
Not: Alıntı tamamen bu kelimelerle olmayabilir; 1992 yılından aklımda kaldığı kadarıyla yazdım.
Esma KAHRAMAN
:) sevgilerimle.
Unutkanlık her demde kapıyı çalabilmekle birlikte, üzgünüm ki devirdiğimiz senelerle orantılı olarak artıyor. Benim de çok muzdarip olduğum bir konu. Günümüzde bundan muzdarip olmayanı bulmak da zor. Yaşa yapacak bir şey yok, lâkin beslenme ve uyku düzenini gözden geçirmek faydalı olabilir.
"O değil de", ben de çok kullanırım bu ifadeyi ve şu sıralar kullanmaya çekiniyorum, bunca sizinle özdeşleşince...
Selâm ile...
Esma KAHRAMAN
beslenmeme gerçekten hiç dikkat etmiyorum. uyku düzeni/düzensizliğ de cabası... aslında dikkat edilmesi gerekiyo tabii...
o değil de;
:) sevgilerimle.
iyi akşamlar sana bir anımı anlatayım çocuklar daha küçük ders çalışmıyorlar ben işteyken bilgisayarın başına geçip bütün gün bilgisayarın başında oyun oynuyorlar bende şifre koyuyorum ama işten arıyorlar anne öğretmen ders verdi internetten yapacağız şifreyi söyle çaresiz söylüyorum akşam yine yeni şifre koy yine böyle bir durumda şifreyi değiştirdim çok uykum vardı yattım sabah işe gitttim çocuklar arıyor anne ders yapacağız. Şifremi şifreyi unuttum odada bir şey ismini koydum ama ne çocuklar oda da ne varsa demiş olmuyor akşam eve geldim oturdum bilgisayarın başına başladım şifre ymaya çencere olmuyor, cam olmuyor, dolap olmuyor, çalışma masası olmuyor oada ne varsa yazıyorum olmuyor uyku sersemi şifre koydum unuttum. Bir baktım yerde popuduk terlik ahanda dedim popuduk yazcaktım uzun diye terlik yazdım şifre yerine terlik yazdım açıldı bir oh çektik çocuklarla birdaha öyle şifreler koymadım
sevgiler
Esma KAHRAMAN
:) sevgilerimle.
O değil de
Sizin ki de bişey mi? Ben bu sitede halen dört farklı isimle yazanı biliyorum, beşti de birinde yakayı ele verdi, o kaydı silindi:)
Üstelik bir ismiyle öbür ismini öven bir yazı yazıyor, sonra bir başka ismiyle o yazıya yorum yazıp övgüler yağdırıyor:)
Yazı ve şiirlerinde de sürekli doğruluktan bahsedip şairlere akıl veriyor:)
Saygılar sayın yazarım.
Esma KAHRAMAN
birden fazla isimle yazmaya karşı değilim. tercih olayı ama :) bahsettiğin şekilde değil tabi...
sevgilerimle.
ben de çok şifre unuttum, twitterde 3 tane hesap açtım bu yüzden, ne zamandır ona da girmiyorum 4. sü yolda yani:))
Dediğiniz gibi eski şifreyi hatırlamak daha zor, öyle sorular soruyorlar ki bir zaman sonra sinirden neyi unuttuğunu da unutuyor insan.)
Keyifli bir yazıydı daha uzun olmasını isterdim, iyi bayramlar.
Esma KAHRAMAN
:))))))))))))))))))))) bu çok iyiydi. tam da böle oluyo gerçekten. :))) sevgilerimle Sayın Yazarım.
Yaşlandım diyorsunuz da sevgili yazarım buna kim inanır? Sayın Yağmurun İzi ne olur Kadir İnanır demeyiniz az evvel ziyadesiyle güldüm çünkü :)
O değilde Sevgili Esma bende bazen buzdolabını açıyorum ve öylece kalakalıyorum. Ne alacaktım acaba diye de bir ince düşünce hasıl oluyor. Ne dersiniz sizce bende o kafa kağıdı eskiyenlerden miyim? :)
Seviyorum sizi okumayı. Varolasınız..
YağMuRun İzİ
"herşeyi bana bağlıyorsunuz, sizin yüzünüzden inancımı da kaybettim" diye trip yapıyor.
:)))
Esma KAHRAMAN
kafa kağıdımız eskimiştir biraz ama galiba asıl sıkıntı kendimize dikkat etmiyoruz.
:) bende bu zarif yorumları okumayı seviyorum. iyi ki varsınız. sevgilerimle.
YağMuRun İzİ
Hamuş-71
Eksik olmayın Mustafa bey. Çok naziksiniz.
O değil de Sevgili Esma, Sami hocam sizi köyün delisi de yaptı bu arada :)
Bu konuyla ilgili ne söyleyeceksiniz? Acı var mı efenim? :)))
İyi bayramlar :)
Esma KAHRAMAN
yok ya ne acısı... en büyük sıkıntım herkesin beni akıllı zannetmesi...
sami örtmenim bi bakışta anladı...
:) sevgilerimle.
Hamuş-71
Sizin tatlı delilikleriniz olmasa çekilmez bu defter zaten Sevgili Esma :)
Ama biz biliriz sizi arının tatlı balı vardır olmasına da acı da bir iğnesi vardır :)
Bilmem anlatabildim mi ;)
Acısız bayramlar :))
O değil de
değişik olan gülümseden yazılarınızı okumaya alıştım heral.İyi ki her gün yazıyorsunuz yoksa bakın okumayıda sizide unur olacaktım...
yaşlanıyoruz işte nolacak
hayde lafa daldım sahi ben ne diyecektim bak yine unutturdunuz...
aha aklıma gelmişken söyleyeyim
kutlarım... bu değilde bir şey daha diyecektim hay aksi....
tamam tamam hatırladım...:-)))))SAYGILARIMLA....
TABİKİ DE İYİ BAYRAMLAR....
Esma KAHRAMAN
:) zarif ziyaretine teşekkür ediyorum. sevgiler Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
:))) peki bidaha yaşlandığımı sölemem.
:) sefalar getirdin Sayın Yazarım.