- 850 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Rüya
Seni tanımakta bir rüyaydı sevmekte. Diyorum şimdi ben. Oysa senin için fazla degil Birkaç yıl evvel aynı şeyleri söyleyemezdim. Hatta ihanet sayardım kendimce. Ama şimdi farklı. İhanet diyince acaba hangimiz ihanet ettik diye düşünürüm arada. Ve hayallere saygımız varmı? Ya da birbirimizi düşünüyormuyuz kimbilir. Belki bir gün okursun. sana dair şiirlerim elimde. hep duyarsın,okursun diye unut(a)madıgıma kanıt diye yazıyorum. Evet seni sevgimi nefretimi hayallerimi ümitlerimi tek tek RÜYAda misaliyle anımsayarak yazıyorum.diyorum ki karşılassak bir gün Ya da izini bulsam naparım o an acaba.Veyahut karşılıklı birbirimizden haber alsak ki denemelerim(umutsuz)oldu. O zamanlar acemi birer aşıktık seninle. Şimdi yetişkiniz ve acıda olsa ayrı dünyalarda farklı kişillerde mutlulugu arıyoruz. Ya bulduk Ya da umduk veya sandık rüya mutlulugumuzu.hep düşünürüm seni aileni ve yaşantını nasıl diye. ya sen sevdigim? Sende bir kerecik olsun yanlışlıkta, rüyada,veya isteyerek beni düşündünmü hiç? Ne kadarda fikirlerini bilmek isterdim şimdi. İyi kötü farketmez.ben yalnızlıklarımda seninleyim. Ne vakit yazsam sen yanımda aklımda iyimi kötümü diye düşünmüyorum. İhanette saymıyorum. Şiirlerim belki acıtıyor belki mutlu kılıyordur seni.rüya aleminde can acımaz yanlışlıklar olsada düzelir sevenler özlenirmiş.acaba diyorum ayrı olduktamı kıymete bindik biz. Yoksa birlikteligimiz olsaydı yine böyle sever/sevilirmiydik. Bilinmez ama bilmek isterdim. Hani zamanı durdurmak Ya da ters çevirmek adına yetkili olsaydım. Kendim için hep senli benli zamanlarda kalırdım . Bitmeyen sevinç kırılmayan ümitli günlerde yaşardım. Ne desemde sen yoksun artık bilinmeyenlisin.
Bir dilegim olsa dilemek için hep yanında yaşamak isterdim. Sevmemen,istememen önemli degil benim için. Senden kuvvet alırdım . Yaşamak için bir nedenim olurdu.hayata daha sıkı sıkı sarılırdım.bana besledigin fikirlerini bilmek için bu kadar rüyalara dalmaz,hakikati tüm çıplaklıgıyla yaşardım. Ve nedir biliyormusun ?o zaman sen NE SAKLIMSIN NEDE YASAKLIM.işte hiç büyümeyen çocuk, bu çocuk hala hayalimdeysen demekki yaşıyor seviyor ve düşünüyorsun beni. Kendimi böyle kandırıyor ve yaşatıyorum seni sensiz yaşarken.Ya sen kimbilir ne dileklerle yaşayıp avunuyorsun? Kimbilir bakarsın bir gün yollarımız iki eski dost gibi kesişirse sadece yüz çevirmeden selamlaşmak isterim. öyleyse o vakte kadar mutlu kal beni düşün mutlu ol. Yaşanmış veya yaşanmamış güzel günler adına HOŞÇA KAL!!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.