YORUMLAR
Geçen bölümden beri bu kafesteki kanaryalar ve kırmızı biber konusu kafamı kurcalayıp durdu.Dalaverenin Ne dolap çevirdiği hakkında fikir yürütemedim yinede. Gördüğüm kadarıyla Dalavere işi ulusal dolandırıcılığa döktüğü kesin Ama ne onuda dört gözle bekleyip göreceğiz.
Bu arada Paşazade yine hapı yutacak Dilavere elini vermesi yetiyor sanki.Hadi hayırlısı bakalım...
Abim her zaman ki gibi harikaydı ellerine sağlık...
saygılarımla...esen kal...
Kemnur
DİLEK YILDIZI
ama kalem senin sen ne yazarsan o...
beni paşazade okuru yaptın sonunda...dün yazmadın bende nerdeyse msj atacaktım..
okumaya devam sen hep yaz ve de esen kal abim.
yürekten saygımlasın hep...
bir dönem uzak kaldım siteden.
kaçırdıklarımı telafi edeceğim..
emin olabilirsiniz..
selamlarımla..
Kemnur
Bizim paşazade akıllanmayacak anlaşıldı. Dalaverenin yeni dalaverelerine alet olup yine soluğu hapiste alacak.Keşke kararlı davranıp alıp başını gitse, uzaklaşsa bu belalardan. 4-5 bölüm toptan ukudum. Hepsi birbirinden güzeldi hocam. Yüreğinize, emeğinize sağlık. Saygılarımla...
Kemnur
anlaşıldı..... dolandırıcılıkta uluslar arası şöhretlere girecek...hadi bakalım paşazade bari bu işte başarılı ol... saygılar ustam
Kemnur
İnsanın başına ne geliuyorsa meraktan geliyor. Bizim Paşazade de Dilaver'e söyleceği onca lafı, sitemi unutup merak ile onun ofisine gitmekle yeniden hapı yuttu bence.
Bu arada bu yabancı sermayeyi teşvik kanunundan kimselerin haberi olmasın. Eşeğin aklına karpuz kabuğu getirmenin alemi yok.
Selam ve saygılarımla.
Kemnur
ya biber ile kanarya ihraç edecekler yada isot biberi kanaryaların sesleri yanık çıksın diye isot yediriyorlar yada italyanları güney doğu anadolulu yapacal isot yedirim şaka bir yana güzel bir blüm maaşallah 100. bölüme gelmişsiniz neredeyse
saygılar
Kemnur
Paşanın başı gene derde girecek gibi, yanılıyormuyum ? Kutlarım efendim.