Herkesin bir Joker'i var
Hayatımda jokerin yerini anlatmak isterim sizlere. Jokerin her kartın yerine geçtiğini bilmeyen yoktur. Kupa, maça, karo, sinek gurubundan papazı, kızı valesi veya hangi sayılar olursa olsun diz çöker jokerin karşısında. O görkemli kraliyet grubunun bir soytarı karşısında hiçbir önemi kalmaz. Yanımızda her zaman bir joker bulundurmalıyız, onun herzaman yanımızda olduğunu hissetmeliyiz. ve o soytarı sayesinde her durumdan kurtulabilir, etrafımızda bulunan kraliyet grubundan duyduğumuz eziklikten kurtulabilir onları önemsiz hale getirebiliriz.
Evet cüzdanımda her zaman bir joker kartım var. Ona yüklediğim bir anlam var. En çaresiz durumlar karşısında, herzaman bu durumdan kurtulacağım düşüncesini bende var eden bir joker kartım var.
İşte budur joker. Tahterevallide karşınızdakinin kilosu ve gücüyle havada asılı kalırken; tahterevalliden atlayarak inme hakkını verir insana..
Sizin en zor durumlar karşısında, çaresiz kaldığınız anda , "bittim" dediğinizde herzaman bir hakkınız var.
Unutmayın ! jokeri herşeyin ve her durumun yerine koyabilirsiniz. O sizin yardım çığlığınıza koşan bir yardımcıdır. Ayağınız taşa takılıp düştüğünüzde sizi kaldırmak için koşar, gelir. Geldikten sonra ise size kendi ayaklarınız üzerinde durmanızı ve kendinizin kalkması gerektiğini söyler ve gider..
Evet benim bir Joker’im var.
-Joker