bu gün öylesine
Bu gün öylesine içimden geldiği gibi önceden hazırlanmaksızın bir dostla konuşurum gibi yazacağım ve bir tek kağıt bile buruşup çöpe gitmeyecek.
Sizleri bilmem ama dostlar sanırım yaşla alakalı 35 ini devirdikten sonra geçmişi çok özlüyorum.Hayat ne garip yaşanmamış zamanlar vardır düş gibi sımsıcak yüreğinizde arzulanan ve son umutla eklenen bir sevgilinin sıcak gülüşü yakar busenizi .İşte geçmişte hiç yaşanmamış gibi sade bir tablo üzerinde gezinen siyah gölgeler misali durmadan arkama bakıp duruyoum ,gerçekten yaşandımı bunca şey ellimi uzatsam uzanacağım çocukluğuma ve kanter içinde bir topun peşinde sabahtan akşama kadar koşacak gibiyim ,öğle yemeğine bile zamanım olmayacak ,masum bir sevgi yumağının içinde yine aşık olacakmıyım ,yere düşüp dizlerimin parçalanmasına bile razıyım ,misketlerim nerede anne gazoz kapaklarım tipitip sakızının araba kağıtları hatta kiprik kutusunu parçalayım oynadığım tağıtlarım nerede .Ah babacığım gelrimi yine yaz akşamları elinde o küçük karpuzlarla ah gözümün nuru .....(rahmetli babam)
sadece trt 1 vardı sabah 9 da açılıp öyle arası mola veren tekrar1400 gibi yeniden açılan ve gece 24.00 tekrar kapanan .özlenen o kadar şey varki .özlendiğine göre güzel olan şeyler
istiyorumki çocuklarımızda ilerleyen zamanlarda özleyecekleri ahları keşkeleri olsa ,hiç sanmıyorum mutluluk çocuklarımıza bırakamadığımız mutluluk yalnızlığı ve teknolojinin biçare zamane çocukları ..............
Sizler ne alemdesiniz dostlar özlemek geçmişi yaşanan tertemiz masum maziyi ne dersiniz
çokmu duygusalım acaba