Hafif kızlar
O değil de;
Millet iyice kafayı yemiş. Avrupa’da liselerde ’hafif kızlar’ diye liste tutuluyormuş.
’Bu listeye "Şırfıntı" veya "Kaltak listesi" adı veriliyor. Listede, kimin neye göre tarttığının bilinmediği "hafif kızların" isimleri yeralıyor ve bu kız öğrencilerin yanına cinsel istekleri ve girdikleri cinsel ilişki biçimleri de ayrıca detaylı bir şekilde not düşülüyor.’
Bu listeyi hazırlayanların, çanak tutanların kesin yediği içtiği bişey dokunuyor olmalı. Zor tabii... Allah şifa versin...
Bu trend ülkemizde yokmuş. Sevinmeli miyiz acaba...
O değil de;
Nutella üzdü beni. Her kaşıkta 100 kalori içeriyormuş. ’Sağlıklı’ diye reklam yaptıkları için de kavanoz başına 4 dolar tazminat ödemeye mahkum edilmişler.
Ne yani, şimdi yemeyecek miyiz... Sanki tek sağlıksız gıda o muymuş...
O değil de;
’Bilgi-işlemdeki kadın iğne yapmayınca doktoru dövdüler.’
’Erzurum’da 3 kardeş hastalanan annelerini hastaneye götürdü. Doktor, ağrı kesici yapılması istedi ancak kardeşler erkek sağlık bakıcının değil kadın görevlinin iğneyi yapmasını istedi. Doktor da "Hemşireler şu an yemekte, 10 dakika bekleyin" dedi. Kardeşler, kadın bilgi işlem memurunu gösterip, "O yapsın" dedi. Doktor, "Kendisi sağlık görevlisi değil, yapamaz" deyince dayak yedi.’
İnsan ister istemez düşünüyor... Hastane yetkililerinin hepsinin personele garezi mi var da gerekli önlemi almıyor da insanları böyle manyaklarla karşı karşıya getiriyor...
Dayak yiyen personel öncelikle çalıştığı kurumu dava etmeli... Sonra da psikopat manyakları...
O değil de;
Bu demek değil ki tüm çalışan sağlık personeli sütten çıkmış ak kaşık. Ben onların da çok değişik modellerine şahit oldum. Bu durumda yapılacak şey belli;
Sağlık Bakanlığı’na şikayetinizi yapıyorsunuz ve haklı bulunduğunuzda o evrakla birlikte mahkemeye gidebilirsiniz.
Sağlık kurumları kimsenin çiftliği değil. Ne hastanın ne sağlık çalışanının...
O değil de;
Freud; ’Risk almadan bir hayattan sözedilemez’ buyurmuş. Zannımca kaybedecek hiçbişeyi yoktu...
O değil de;
İngiltere’de yapılan bir araştırmaya göre ’mükemmel kadın’ın tarifi yapılmış. Buna göre;
’1.53 boyundaki kadınlar erkeklere daha çekici geliyor.
36 numara ayak, 8 santimlik topuklu bir ayakkabı ve ayak tırnaklarında kırmızı ojeler.
Aralarında Kim Kardashian, Victoria Beckham ve Sophia Loren gibi pek çok ünlü ismin de içinde olduğu bu kervanın, erkekler tarafından en çekici bulunan kadınlar olduğu ortaya çıktı.
Ayrıca erkeklerin üçte birinin ilk randevuda, ilk olarak kadınların ayaklarına baktığı ve bunun üzerinden karakter yargısına vardıkları da belirtildi.
2 bin kişi üzerinde yapılan anket sonuçlarına göre; 10 kadından 4’ünün yazın, bakımsız ayaklarını gizlemek için kapalı ayakkabılar giydiği açığa çıktı.’(Kaynak: Milliyet)
Valla ben İngilizlerin yalancısıyım... Ülkem erkeğiyle ilgili bir araştırma gözüme ilişmedi. Olursa onu da yazarız.
O değil de;
’sen benim yarım kalan cümlelerimsin/hiç söyleyemediğim, söylemediğim o sözlerim/sen benim hiç ısınmayan ellerimsin/hiç unutamayan, unutmayan o kalbim’
O değil de;
İyi bayramlar.
YORUMLAR
1- Avrupa liselerindeki o uygulamanın Türkiye'ye gelmesi çok yakındır. O konuda sıkıntı yok.Madem ki Avrupa'da var bizde olmaması mümkün mü?
2- Nutella beni de üzdü. Demek ki bundan sora her kavanoz nutella için 4 dolar daha ödeyeceğiz. Bu insanlar salak değil ya nutellaya zam yapacaklardır mutlak.
3- O hastanede güvenlik görevlisi diye bir şey yokmuymuş. Benim oğullarının güvenlik görevlisi olduğu hastanede yapsınlar da (Mesela Üsküdar Dünya Göz Hastanesi ) O zaman göreyim onları.
4- Benim eski hanımın boyu kaçtı acaba? 1. 53 ten bir iki santim fazlaydı sanırım. Bundan sonra yine evlenecek olursam metreyle ölçeceğim.
5- O anketletre aldırış etmesin bizim kadınlar. Bizim erkekler direkt başka yerlere bakıyor...En azından daha yukarılara yani. O bakımdan rahat rahat giysinler açık ayakkabılarını. Hatta yalın ayak dolaşsınlar.
Selam ve sevgiler.
Esma KAHRAMAN
:)) sevgilerimle.
Esma KAHRAMAN
:)))) kızlardan ziyade o listeyi yapanlardan uzak durmalı bence. :))) sevgilerimle.
Tarihsel determenizm de geriye dönüş asla yoktur bu doğayada karşı koymak olur....O zaman daima ileriye bakıp daha mutlu ve özgür bir yaşam için çağdaşlaşmanın temel direği olan gelişmiş ülkelerin yaşamsal değerlerini örnek almamız yerinde olur buda kendi öz değerlerimizi yitirmeden.Anlamlı bir yazılım sizi kutlarım efendim eleştiriye açık olduğunuz içinde ayrıca teşekkür ederim saygılar..
Esma KAHRAMAN
kimsenin bunu yapmaya hakkı yok... ama haklısın, batı batı dedikçe olacağı o
sevgilerimle.
O değil de sevgili Esma, şu bıçaklanan kadınlar var ya... Kaltaklar listesinden daha fazla yer tutuyor, hayatımızda....Bir de; saldırıya uğrayan sağlık çalışanları... Bir de; 19 Mayıs kutlamaları'nın çelişkili haberleri... Bir de 2B; lerin imara açılmaları...Bir de; HES lerin durumları...Bir de..................herşey..... O değil de....Sevgiler....
Esma KAHRAMAN
Sağlık çalışanlarına da akıl erdirmek zor. Yani bu derece seyirci kalınmasına... demek oluyor ki sağlık personeli fazlamız da var...
kutlamaların çelişkili haberlerini de hayretler içinde takip ediyorum...
o değil de;
zor be Sayın Yazarım...
sevgilerimle.